Monday, November 26, 2012

Rozhovor s Claudette

Přivítejte naší výherkyni 96. Hladových her... Claudette Fairy!

Ahoj Claude! Jsme rádi, že tě tu znovu vidíme. Takové krásky bylo škoda. Tak jak se cítíš?
Cítím se naprosto úžasně! Je to neskutečný pocit splnit si své sny. I když se citím ještě poněkud vysíleně, při finále jsem ztratila mnoho krve, takže můj zdravotní stav ještě není zcela v pořádku. Co se ale týče ostatního, nemohla bych se cítit lépe.

Čeká na tebe někdo doma? Už se těšíš?
Těším se moc. Čeká na mne má rodina a přátelé.

Jak to bylo s Kylem? Povíš nám o tom něco?
Co se týče mého vztahu s Kylem, šlo pouze o čistě profesionální vztah, jestli to tak jde nazvat. Seznámili jsme se už na ubytovně a už tehdy mi přišel jako někdo, s kým bych neváhala navázat spojenectví. Žádné romantické, nebo jakékoliv jiné city v tom ale nehledejte, žádné nenajdete.

A na co se vůbec zaměříš?
V budoucnu? Co se tohohle týče, nejsem si ještě stoprocentně jistá. Všechno se děje tak rychle, že ani nestíhám přemýšlet, co bude, až tohle vše skončí. Samozřejmě teď mě čeká turné a potom, kdo ví. Rozhodně bych chtěla být se svou rodinou pro kterou jsem tohle vše dělala. *Usměje se a zamává publiku*

*Publikum zatleská a Claudette odchází*

other worlds

stranger2s.jpg