Thursday, May 22, 2014

Rozhovor s Kyrou

Regan Cais: *S kapitolskou hymnou a reflektory všech barev přichází na pódium celá usměvavá a nedočkavá, až spatří vítězku, která zaplnila další místo 8. kraji.* Dobrý večer dámy a pánové! Vítejte u dalších rozhovorů s vítězem. Teď přivítejme na scénu naší novou vítězku z 8. kraje, Kyru Glenshaw! *Pobízí publikum k tleskání a sama jí tleská a vyčkává, než dorazí k ní.*

Kyra Glenshaw: *Přichází na pódium ihned za Regan, avšak i tak se stále drží v uctivé vzdálenosti. Pohledem těká kolem, stále nabývajíc dojmu, že to, co se děje kolem, snad ani nemůže být pravda. Nakonec se zastaví až u Regan a koutky úst zlehka pozvedne v úsměv.*

Regan Cais: *Hned jí obejme, snad skoro i uškrtí, ale pak jí urychleně pustí, protože by bylo škoda jí hned po přežití v aréně zabít. Ukáže ke křeslu, aby si sedla. Ona sama si pak sedá do křesla.* Kyro, Kyro... to byl teda o fous, jak se cítíš? Postarali se o tebe naši doktoři a další dobře? *Podívá se na ní, vypadá jako nová.*

Kyra Glenshaw: *Málem ucukne, když se na ni Regan tak vrhne, ale nakonec přeci jen setrvá v její škrtivé náruči. Jakmile ji pustí, nadechne se a rovnou vykročí ke křeslu, do kterého zapadne a zadívá se na Regan.* Jo, myslela jsem, že už to mám za sebou. Když jsem se probrala, nejdřív jse si myslela, že je to sen, a hned potom jsem nabyla dojmu, že mám určitě místo tváře nějakou náhradu. A taky místo uší, rukou. Ale.. dokázali to, konečně mám pocit, že už mi nic neschází. *Nakrčí zlehka nosánek a zazubí se.*

Regan Cais: Tak to jsme velice rádi. Vypadáš stejně. *Pousměje se.* Co nám vůbec řekneš o svých spojencích? Co ti přimělo k tomu, aby sis vybrala profesionální splátkyni z 1. kraje? A nebo to bylo jen nouzové seznamování v aréně? Často se nám nestává, aby se profíci spolčili s ostatními kraji. *Nachrlí jí to všechno v rychlosti najednou.*

Kyra Glenshaw: *Upřeně Regan sleduje a sem tam kývne, snad dávajíc najevo, že s jejími slovy souhlasí.* Nejprve jsem uzavřela spojenectví s Marcusem, klukem z Devátého kraje, protože i přes to, že nebyl profesionál, přišel mi v pohodě. A taky jsem nejdříve nechtěla hromadu spojenců. Jenže pak se tam začaly dělat ty skupinky, a jak víte, selhali jsme. Musela jsem utéct, jestli jsem chtěla v aréně vydržet o něco dále, a právě díky tomu jsem poznala Carmen, profesionálku z Prvního kraje, která žádné spojence neměla, a tak jsme se tam začali potloukat společně. I když jsou ta spojenectví v aréně nejistá, alespoň ze začátku se to vždy táhne lépe ve více lidech.

Regan Cais: Hmm, naprosto chápu. Přece tam o to jde, přežít. *Zase se usměje.* Jsme ale velice rádi, že jsi to právě ty. I když i ostatní byli skvělí, hlavně Avalon měla docela dobré výsledky. Ale... *Vykulí oči a hodí na ní nevěřícný pohled.* teď jsi tu místo ní ty. Jací byli pro tebe ostatní splátci, a jak sis poradila s koncem?

Kyra Glenshaw: Jo, Avalon. Měla jsem za to, že ona bude vítězkou a bude sedět tady. Vlastně kvůli ní a jejím spojencům jsme vytvořili takovou partu, protože byla vážně dobrá. Byli jsme na tom docela dobře, ale moc jsme otáleli, ty panenky nás připravily o dva spojence, ale naštěstí to oslabilo i Avalon a její spojenkyni. Když jsme proti nim šli s Talise, měla jsem tušení, že to bude právě ona, kdo vyhraje. A také málem vyhrála, rozhodně věděla, co s tím trojzubcem dělat. *Bolestivě zkřiví tvář.* Já se jen snažila dělat, co jsem mohla, abych vydržela, a jak už jsem říkala, myslela jsem si, že mě zabila, všechno se to pak odehrálo hrozně rychle. Navíc jsem ani pořádně neviděla, slyšela jsem špatně. A taky ty ruce, katanu jsem držela co nejpevněji, abych mohla sekat.

Regan Cais: Doufám, že se ti to kladívko, co jsem ti poslala líbilo. Je škoda, že ti ho Avalon zneškodnila. Nevadí. *Zasměje se tomu.* Co máš v plánu v budoucnosti dělat? Budeš nás často v Kapitolu navštěvovat nebo se už jenom nemůžeš dočkat až se odsud dostaneš do svého kraje. Varuji tě, abys odpověděla správně. *Vyhrožuje jí, ale pak mrkne, aby dala najevo, že to byl jen pouhý žert.*

Kyra Glenshaw: *Tiše se zahihňá, když se Regan zmíní o jedné z nejnebezpečnějších zbraní arény.* Pravda, člověka to alespoň trochu rozptýlilo. Alespoň jsem s tím mohla otravovat Avalon a nebyl to přímý útok na její zdraví, o které se starala Talise. *Trhne ramínky, a pak přimhouří očka, když si vyposlechne Reganinu další otázku i s žertovným varováním.* Tak nyní se těším, až vycestuji domů a pozdravím ty, kteří si již mysleli, že domov nespatřím. A co se týče Kapitolu, možná další splátci budou potřebovat podpořit a poradit. *S menším úsměvem trhne rameny.*

Regan Cais: *Její smích jí donutí se taky zasmát. Co by jí všechno nerozesmálo.* Určitě si s nimi poradíš? Když už jsme u toho, jak se na mentorování nových splátců těšíš? Dovedeš nějaké další splátce k vítězství? A co vůbec tvá mentorka Karalynn? *Zeptá se jí na poslední otázky předtím, než se na scénu objeví prezidentka.*

Kyra Glenshaw: No, nějaké rady jim poskytnout můžu, jestli je dovedu až k vítězství? Možná když jako sponzorský dar pošlu balíček se štěstím. *Koutky jí cuknou.* Samozřejmě, že se budu snažit, aby se osmička předvedla, ale vždy je hlavní, aby ten člověk uměl přemýšlet, aby uměl jistých situací využít, a tak. Někdy prostě nemusíte být profíkem. *Pokrčí rameny.* Karalynn? Jako mentorku jsem ji nepotkala ani jednou, takže asi nic moc..., ale snažila jsem se i tak využít všech znalostí, které jsem kdy mohla o aréně pochytit.

Regan Cais: *Na všechno souhlasně kývne, pak vstane z křesla a pobízí Kyru k tomu samému.* A teď přivítejte naši velkolepou paní prezidentku Vivian Virtue! *Začne jí tleskat a jde pryč ze scény.*

Vivian Virtue: *Její velevážená dokonalost prezidentka se objeví na pódiu a za doprovodu světelného kužele se přenese jako na obláčku až k moderátorce s vítězkou. Zdvořile, avšak patřičně chladně kývne na znamení, že Kyru minimálně registruje, a vytasí se s korunou, aby to zbytečně neprotahovala* Po dlouhé době někdo z nuznějších poměrů. Výjimečný ročník. Děkuji ti za zábavné finále *Postaví se před Kyru, které nasadí s důležitým výrazem korunu na hlavu, a udělá krok vzad, aby ji potřásla rukou* Jako vítězce 116. Hladových her ti od srdce gratuluji *Obdaří vítězku ledovým úsměvem, podívá se z povinnosti na diváky a usadí se ve svém VIP křesle, aby si shlédla rekapitulaci ročníku*

Kyra Glenshaw: *Vyskočí na nohy celkem pohotově, pohledem vyprovodí Regan, a pak svou pozornost přesměruje k Vivian. Vlastně asi pořádně netuší, jak se před prezidentkou chovat, ale snaží se zachovat obdobný klid jako při rozhovoru. S mírným úsměvem kývne.* Také děkuji, *pokusí se úsměv ještě rozšířit, ačkoliv má pocit, že falešněji už to snad nejde. Přijme korunku, potřese si z prezidentkou, a pak se pomalu vrátí ke křeslu.*


Regan Cais: *Opět přichází na pódium.* Tak to by bylo. Vítězka Kyra Glenshaw a rekapitulace Her. Uvidíme se tedy zase za rok na dalších velkolepých hrách! *Pokloní se na rozloučení, a pak se zase vytratí pryč.*

other worlds

stranger2s.jpg