Friday, February 20, 2015

124th Annual HG - Rozhovory II


  • 7. kraj - Olympie Cassiewolf
    • Body → rozhovor: 3/10 - oblečení: 6/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Neznámý
    • Popis: Žádný.

*V těch pastelových barvách si připadá jako jakási panenka, což se jí ani trochu nelíbí. Na podpatcích stejně chodit neumí, tak si je ještě mimo pódium sundá. Jen co uslyší své jméno, hodí tři přemety za sebou a zakončí je saltem* Muhehehe!! Tady jsem, Paneme!!!* divoce rozpaží ruce a začne se hlasitě smát. Po chvilce se uklidní a uráčí se sednout si.*

Kdyby ses měla popsat jedním slovem, jaké by to bylo? A proč?
Hmmm, jen jedním?* zahraje zamyšlený výraz a ťuká prsty do křesla, klepe si nohou o podlahu. Přetéká energií a nemá si ji jak vybít* Blázen* věnuje jí medový úsměv* Jsem jako sopka, chvilku klidná a pak vybuchnu a nikdo neví, co má čekat. Můžu ukrást koně a pokazit tak přehlídku, můžu nadávat porotcům u soukromého vystoupení a vyhrožovat jim s motorovkou v ruce... * pokrčí rameny.* Nikdy nevím, jaká vlna zrovna přijde. Jestli dobrá, kdy jsem plná energie, nebo špatná, kdy jsem schopná povraždit i vlastní rodinu a ti jsou vlastně mrtví, no není to náhoda?* krátce se zasměje.* Jen vím, že když vlna energie přichází, nic mě nedokáže zastavit. Ani já sama.* pokusí se o takový ten tajemný úsměv, přičemž zdvihne obočí a zákeřně se usměje.*

Co ti tu v kapitolu nejvíce chybí z tvého kraje?
Samozřejmě, že na prvním místě je to les. Šumící moře temně zelených odstínů, zpěv ptáků, pohyb a volnost. Vždycky, když tam vkročíte, je to jako byste se ocitli v jiném světě. Co si budeme namlouvat, Sedmý kraj není zrovna nejhezčí místo na planetě... Nikdy jsem tam nezapadala a les mi poskytoval útočiště. Nemusíte se dívat na lidi umírající hladem, na vypatlané spolužáky. Je tam klid. Je to moje místo a nemůžu se dočkat, až se tam zas ponořím.* Trochu se zasnila* A také je to skvělé místo na schovku. Když si jen tak poskakujete se sekerou v korunách stromů, ti zezdola vás nevidí, ale otáčí se za praskáním větviček a pak je sejmete k zemi... a ostří sekery se zaboří do horkého masa... je to úžasný pocit.

Jak by vypadala aréna podle tvých představ?
Nad tím jsem moc nepřemýšlela, až tam budu, tak tam budu. *pokrčí rameny.* Hlavně ať je to nějaká sexy, megakrutá aréna, abych se necítila trapně, až vyhraju. Kolikrát byly ty arény tak ubohé, že bych se styděla za to vyhrát. Takže ať je to něco pořádného, když už tam půjdu JÁ. Ráda bych viděla i nějaký ošklivý mutíky... A hlavně ať mi to tam sekne! Žádnou růžovou nosit nebudu!!! * upozorňuje stylisty* Ani ta fialová se mi nelíbí!* rozhodí rukama a plácne si do šatů. * A víte co? Já si je fakt sundám...* Rozepne si zip a hodí šaty kamsi na zem. Zůstává jen v černém spodním prádle. Pak se ozve že by už měla jít* mmm se tu na Vás tak hezky kouká a sedí...* zabubnuje si nožkou o zem* takže nazdar, lidi!!! Za chvíli mě tu budete mít zpátky!!!* zazubí se a s další akrobatickou sestavou zamíří za oponu*
  • 7. kraj - Jake Cooper
    • Body → rozhovor: 6/10 - oblečení: 8/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Winnifred Maguire
    • Popis: Žádný.

Hned na sklizni jsi nám ukázal, že si asi věříš, protože si se přihlásil dobrovolně a nebo tě k tomu vedlo ještě něco jiného?
Tak áno, verím si, inak by som sa asi neprihlásil, že jo. *povie* No ak mám pravdu povedať, tak keď som si pozrel ostatných možných splátcov, ktorý mohli nastúpiť namiesto mňa, cítil som sa divne. Nevedel som si nikoho z nich predstaviť, že by mohli ísť do Hier bojovať o víťazstvo. Veď nikto z nich nemá žiadne schopnosti, ktorými by mohol oslniť porotcov alebo sponzorov, nič proti vám chalani z domova. *zasmeje sa* ale proste je to tak, či to už beriete ako pravdu alebo nie.

Tohle jsou už 124. Hry a Tvůrci už ukázali hodně arén, v jaké by jsi se chtěl nejraději ocitnout?
No ak by bolo v aréne more, to by ma asi doslova dorazilo. *rozosmeje sa* Niečo také som v živote nerobil, nebolo kedy a kde. To je asi taká najväčšia výhrada, ktorú môžem mať k aréne, pretože to, že som nešikovný a všetko mi padne alebo to pokazím to nikto nemôže napraviť. Bohužiaľ. Nemáte na to náhodou nejaký prístroj, ktorý by ma z toho vyliečil? Najlepšie ešte pred arénou. *zo smiechom sa spýta moderátorky.*

Jakého muta by jsi rozhodně nechtěl potkat?
Najhoršie by bolo asi to, keby sa tí mutanti podobali na niekoho z našich blízkych, to by bola rozhodne rana pod pás a stavím sa s vami o čokoľvek, že mnohých v aréne by to dokonale rozhodilo. Veď každý z nás predsa smúti za svojimi milovanými tam doma. *pri spomienke na svojich blízkych doma zosmutnie. Ako sa asi cítia, keď sa na neho pozerajú v telke.*
  • 8. kraj - Melissa Pond
    • Body → rozhovor: 0/10 - oblečení: 7/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Elisha Lacy
    • Popis: Žádný.

  • 8. kraj - Dean Pullh
    • Body → rozhovor: 7/10 - oblečení: 6/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Elisha Lacy
    • Popis: Žádný.

A teď prosím přivítejte Deana Pullh z 8. kraje
*Když uslyší jeho jméno, jeho obličej ještě víc zezelená ale udělá to co mu všichni radili. Pokusí se usmát i když to vypadá trochu divně. Upraví si oblek a dojde na pódium, Podá slečně Michell růži, kterou mu pro ní dali stylisté. Natáhne se na špičky a dá jí takovou tu nevinnou dětskou pusu na tvář a pak se trochu začervená a uculí. Posadí se do křesla a pokusí se trochu uvolnit.* To zvládneš, hlavně dýchej... *Šeptá si sám pro sebe aby se uklidnil.*

*Usměje se při tom přivítání a sedne si do svého křesla.* Tak aby jsme tu zase nemluvili jen o aréně, toho si užiješ zítra dost, tak mi prozraď, je nějaká činnost, kterou děláš ze všeho nejraději? Nějaké koníčky? *Zeptá se*
Já... Já... Já... *Neví co dělat, je tak nervozní až je mu na zvracení ale tak se potom tak nějak usměje a polkne.* Já rád šiju.. Oblečení ale i rány. Rád pomáhám lidem. *To co říká vlastně ani není pravda. Ano rád šije ale pomáhání lidem? To ne, to ne, to prostě ne! Ale musí se držet scénáře jak mu říkali a hlavně být roztomilý.* A taky se rád učím novým věcem. Třeba tuhle ve Výcvikovém centru jsem zkoušel bojovat s takovou velkou tyčí a to byla švanda! *Trochu se zasměje.* Jde ti to Deane.. *Zase se trochu uklidňuje sám pro sebe.*

Hm to je zajímavé a zajímavá kombinace. *Řekne* To bys mohl být krejčí i doktor *Zasměje se* No vidím, že jsi ještě malý kluk, ale ani to nemusí být špatné. Není to tak dávno, co zvítězil v 7. kraji malý kluk. Jak vidíš ty své šance?
Ach bože, tuhle otázku ne! *Poví šeptem tak aby to slyšel jen on sám, samozřejmě že on zná odpověď a tvoje na 100% nevyhraje ale nemůže to říct do kamer tak co teď? Přemýšlí, přemýšlí a pak se usměje.* Já popravdě nevím... Jsou tu silní hráči ale sice jsem dostal slabé skóre při soukromém vystoupení ale někteří dostali dokonce míň než já. Já se nestavím ani na jednu stranu jako profíci, ty si myslí že na 100% vyhrají všichni ale vítěz je jen jeden a já nevím jestli to budu já ale mohu v to pouze doufat.. *Zamrká těmi svými smutnými psíma očima do publika a kamer aby se mu dostalo patřičného ,,Awww". Ale popravdě mu tohle nedělá vůbec dobře.*

Dobře, to chápu. V aréně se může stát cokoliv. Ale nebuďme pesimisté. *Usměje se* Někdy je to otázka štěstí. Jak by jsi ty naložil se svou výhrou a titulem vítěze? *Zeptá se ho*
Rozhodně bych pomohl s léčbou mému tatínkovi který je opravdu nemocný.. *Poví trochu smutně.* Kvůli mě.. *Ano, zase ten jeho šeptík.* A také bych u nás v 8. Kraji zavedl hřiště pro děti! *Zašklebí se jako pravý raubíř i když to prostě není on, ale musí to být on teď.* Není tam žádná sranda! *Zachechtá se.*

Tak to zní bezvadně. Opravdu hezký zůsob jak využít výhru. *Usměje se* ale já už ně nebudu zdržovat. Děkuji ti za rozhovor.
  • 9. kraj - Chloe Spencer
    • Body → rozhovor: 2/10 - oblečení: 8/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Amika va Ronzskovn
    • Popis: Holka má vrchní díl z dvou těch pásů podobné na přehlídce a dolní lem sukně.

Když si viděla své hodnocení ze soukromého vystoupení, byla jsi s ním spokojená nebo sis myslela tohle jsem mohla udělat líp?
Z části jsem si říkala "jo holka, mohla si být mnohem lepší", ale z jiné části jsem si zase říkala, že aspoň nejsem nejhorší. Takže to bylo tak padesát na padesát. Ale jsem ráda za to, co jsem dostala.

Co si myslíš o letošním ročníku? Bude se na co koukat?
Letošní ročník? Určitě! Podle mě to bude dost divoký ročník. Je tu spousta zajímavých splátců, kteří by byli pro vítězství schopni udělat cokoliv. Například jako já.

Jsi připravená nám ukázat zítra, co v tobě je?
Rozhodně. Jsem připravená vám ukázat všechno, co dokážu. I když toho možná není tolik, co u profesionálních krajů. Budu se snažit, jak nejvíc můžu.
  • 9. kraj - Elliot Colton
    • Body → rozhovor: 7/10 - oblečení: 8/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Amika va Ronzskovn
    • Popis: Kluk má tvořené triko a konce nohavic z těch kožených pásků, co měli na přehlídce.

Co sis pomyslel, když si byl vylosovaný?
Odpovědět na tuhle otázku není příliš obtížné. Jakmile bylo vyřčeno mé jméno, hlavu mi zaplnily ty nejčernější myšlenky, ono v tu chvíli je to i celkem samozřejmé. Pomyslel jsem si, že se už nemusím vrátit a nikdy neuvidím své blízké, které mám tak rád. Už nikdy nebudu pracovat na poli, nikdy neucítím vůni obilí a nikdy víc nespatřím tento svět. Bylo to pro mě hodně těžké, ale není zpět. Snažím si namluvit, že to zvládnu a že všechno bude v pořádku.

Hodláš nám v aréně ukázat, co v tobě je?
Pocházím z prostého kraje, kde nemáme možnost trénovat nebo se nějak lépe připravit do arény, jak tomu je v profesionálních krajích. Ačkoliv nejsem příliš zdatný válečník, neznamená to, že se nebudu snažit, to rozhodně ne. Když už jsem byl vybrán a mám bojovat o svůj život, nebudu se krčit někde v koutě, třást se strachy a doufat, že mě tam nikdo nenajde. Nenechám se zlomit a budu bojovat až dokonce, nehodlám se jen tak vzdát bez boje. Šanci vyhrát má přece každý, i kdyby se mělo jednat o sebevětšího outsidera.

Jak si vede Brayden jako mentor? Přece je to jeho první mentorování.
Nebudu lhát, nemám proč a tak budu naprosto upřímný. Se svým mentorem jsem se za celou dobu v Kapitolu viděl asi jednou, a proto nemůžu soudit, jaký je. Tím nechci říct, že by se mi nějak vyhýbal a nebo se nesnažil mi nějak pomoct, chyba je na mé straně. Prostě ještě nebyla správná chvíle na to se posadit a společně si promluvit, ale v nejbližší době to určitě musíme provést. Pokud zvládne mentorovat tak skvěle jako bojoval v aréně, určitě to bude skvělý mentor, i přes svůj poměrně nízký věk. Věřím, že to zvládne.
  • 10. kraj - Claudia Riqueti
    • Body → rozhovor: 6/10 - oblečení: 6/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Monicca Linea Royal
    • Popis: Žádný.

*V plném lesku, ve svých crazy šatech vyráží do záře reflektorů. Každou vteřinu si užívá, ale trému má.. Proč? Protože je to asociálka a nesnáší velké skupiny lidí, takže se snaží dělat, že je tu jen ona a moderátorka, nikdo jiný. Úsměv jí z tváře nemizí. Párkrát zamává a potom už se posadí vedle moderátorky. *

Jsi spíš snílek nebo realista?
*Usměje se při poslechu první otázky. Už vnímá jenom moderátorku.* Na co by byl svět bez snů? Jsem snílek. Když je k vám realita krutá, tak si jí rádi zpestříte nějakým tím sněním, no ne? *Celou dobu se mile usmívá na moderátorku a občas koutkem oka zaregistruje diváky nebo kameru, aby viděla reakce. *

Tenhle rok jsem měla možnost navštívit 12. kraj, kdo ví možná se podívám i do 10. Co by jsi mi poradila navštívit?
Přijeďte, vřele doporučuji! *Uchechtne se. * Co jiného, než naše úchvatná zvířata? Naše koňské stáje jsou opravdu prvotřídní, a jak se říká, nejkrásnější pohled je z koňského hřbetu, měla byste si to vyzkoušet.. Vztah mezi zvířetem a člověkem je někdy až nepopsatelný. K tomu moct ležet na zelených loukách uprostřed spousty květů je také zážitek. Myslím si, že by vám stačilo pár hodin a náš kraj byste si zamilovala. *Vzpomíná na rodný kraj a ví, že se tam vrátí, protože vyhraje. Všechno to vypráví takovým tónem, aby si každý v sále představoval, jak to u nich v kraji vypadá a že je to neuvěřitelné místo. *

Co tě nejvíce nadchlo v Kapitole?
Co mě nejvíce nadchlo? Především ty vaše obrovské stavby a móda. O tak velkých domech se mi nikdy ani nezdálo a ta móda, jak je tady všechno pestrobarevné, to je prostě něco! Jen se na mě podívejte, ty šaty! Tolik barev jsem na sobě ještě nikdy neměla! *Říká to s obrovským nadšením a myslí to úplně vážně, protože má ráda barvy a ty ji úplně uchvátili. *

*Její čas už skončil, zvedne se z křesla. * Děkuji za pozornost, Kapitole! Jste nejlepší! *Zakřičí do davu a odchází směr zákulisí. Je opravdu velmi ráda, že to má za sebou, ale zároveň se dá říct, že se jí celkem úspěšně podařilo zaměřit jen na moderátorku a být samou sebou. *
  • 10. kraj - Thaddeus Zair
    • Body → rozhovor: 9/10 - oblečení: 7/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Winnifred Maguire
    • Popis: Žádný.

Tvé hodnocení bylo 7. To je dost slušné. Jaký máš z toho pocit?
*Usedne naproti Paris a vřele se usměje. Ten úsměv si již dlouho nacvičoval - chce, aby vypadal nad věcí a dokonale. A také chce v divácích vzbudit důvěru, kterou bude potřebovat.* Ano, koukal jsem na to a překvapilo mě, že to bylo místy i lepší, než u některých profíků. Poslední dobou se jim nedaří, skoro jakoby se karty obracely. Přesto však nebudu lhát a řeknu vám, že to hodnocení mohlo být i lepší. Určitě bych si nestěžoval, ale jinak jsem spokojen. Jsem rád, že jsem porotcům dokázal, že splátci z desátého kraje nemusí být nutně na odpis. *Sdělí Paris, s čímž se odmlčí a povytáhne obočí, aby dal najevo, že je připraven na další dotaz.*

Proč by měli sponzoři poslat dary zrovna tobě?
Protože se těch nástrah arény nebojím. Nemyslím si, že to bude snadné, ale mě to prostě baví. Ve výcvikáči jsem si ten den doslova užil, bylo to výborné - ani nevíte, co bych dal za to, abych tam mohl chodit každý den. Chci to vyhrát a myslím si, že mám šanci, stejně jako ostatní. *Na malý moment se odmlčí a očima prolétne diváky.* Jen se podívejte na minulé vítěze, nejsou to vždy profíci, jsou různě staří a různě silní. Jistě budu potřebovat štěstí, ale občas mi i ten dar udělal radost. *V úsměvu odhalí řadu bílých zubů a svůj pohled opět nechá sjet k Paris.* A navíc.. desítka už dlouho neměla vítěze, jistě by případní sponzoři udělali radost i celému našemu kraji - a to by bylo skoro jako udělat dobrý skutek, ne? *Zeptá se, načež se tomu zasměje, a pak se odmlčí a vyčká si na další dotaz.*

Jaký máš pocit z arény?
Jistě to nebude nic snadného - každý rok nám tvůrci ukazují svou sílu a moc a jistě nezklamou ani tento rok. Jsem na to docela zvědav a doufám, že v aréně moc nezvýhodní jeden kraj, ale dají nám všem šanci se ukázat. Minimálně já se ukázat chci, takže bych nerad skončil u první nástrahy, to by mě mrzelo ještě několik životů dopředu, *řekne, přičemž si dovolí i zažertovat.* Ale slyšel jsem, že nemáme čekat žádné krajinky, takže jsem rád, že tam nebudu tolik potřebovat všechny ty věci jako poznávání bylinek, lezení po stromech, hledání světové strany, a tak. Takže to by mi mohlo být k užitku. *Široce se usměje.* Minimálně doufám, že to některé splátce vyřadí a klidně by to mohlo vyřadit i naše zmíněné profíky, to bych si vůbec nestěžoval, ale tak necháme se překvapit. Přeci jen, už nás nebudou natahovat dlouho. *Mrkne ještě na diváky, načež se postaví, ukloní se a odejde z podia.*
  • 11. kraj - Elisia Morgan
    • Body → rozhovor: 0/10 - oblečení: 4/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Nino Erwin
    • Popis: Žádný.
  • 11. kraj - George Haloes
    • Body → rozhovor: 4/10 - oblečení: 3/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Nino Erwin
    • Popis: Žádný.

Teď si sem zavolám George Haloes z 11. kraje. Prosím, pojď sem k nám. *Zavolá si ho*

*vydá se k Paris. donutil se dokonce k úsměvu a zamávání do kamery. přijde doprostřed.* dobrý večer. *usměje se na ní a posadí se. není ani moc nervózní, bude prostě mluvit pravdu, jak jinak?*

Dobrý večer George *Usměje se* Jelikož jsi z 11. kraje, tak asi nějak v nějakých plodech, že? Takže bys raději byl v nějaké aréně se zelení nebo by se ti víc líbilo nějaké město? *Zeptá se*
Ano s rostlinami to umím dobře *usměje se na ní.* to víte, že bych byl radši v nějaké přírodní aréně, ale copak bych si mohl vybrat? *zasměje se* pokud ano, tak jste mi to měli říct dřív. dal bych si speciální požadavek, aby byla podobná mému kraji. ačkoliv ve městě by to mohlo být také hezké. *usměje se na ní.* ale byl bych tam jako červivé jablko.

*Zasměje se* Ano vybírat si arénu by bylo jistě dobré, ale myslím, že to přece jen necháme na tvůrcích. Ti nám určitě zase vymysleli něco úžasného. Ať to bude cokoliv, tak určitě umíš i něco jiného nebo ses to naučil. Řekl bys, že ti výcvikové centrum nějak pomohlo?
Tak tedy dobrá *usměje se.* naučil jsem se tam zacházet se srpem. jako uměl jsem s ním pracovat už před tím, ale nikdy jsem ho nepoužívat takto. nikdy to nebyla zbraň pro vraždění. ta představa braní těch nevinných životů. *zavrtí nevěřícně hlavou* to není nic pro mě. nic takového nechci a ani neudělám. *řekne vážně.*

To jsou silná slova. Nakonec každý, kdo se dostal z arény živ měl a svědomí aspoň jednu oběť. Ale kdo ví, stát se může vše *Usměje se* Takže budeš spíš v aréně ten typ, co se straní?
*smutně zavrtí hlavou.* mě už tu znovu neuvidíte. *snaží se jí vysvětlit.* já nebudu brát lidem jejich životy. naopak se jim budu snažit pomáhat. pokud budou potřebovat vodu nebo jídlo, tak se s nima podělím a pomůžu jim i pokud budou zranění. *řekne.* umřu tak, jak jsem žil. při pomoci bližnímu svému. tak to má nejspíš být. jsem se svým osudem smířený. každá konec konců jednou umře. přesune se... dál. *pokrčí rameny*
  • 12. kraj - Nyari Lynton
    • Body → rozhovor: 5/10 - oblečení: 3/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Tera Nerley
    • Popis: Žádný.

Kdyby ses mohla podívat na jakékoliv místo, kam by jsi šla?
Do mora. Chcela by som preskúmať všetko čo je v mori, lebo podľa mňa je v mori veľa zaujímavých rýb a živočíchov. Všetky tie farebné ryby musia byť určite veľmi nádherné. A samozrejme chcela by som si niekedy zaplávať na delfínovi. Raz som jedného videla v knihe a strašne sa mi páčil. Ale nie som žiadna knihomoľka aby ste si nemysleli.

Z 12. kraje to byla sem celkem dálka? Jak se ti jelo v našem vlaku?
Áno máš pravdu z 12.kraju sem bola veľmi dlhá cesta. Našťastie mi cestu spríjemnil váš úžasný vlak v ktorom bolo úžasne. Cítila som sa tam ako princezná, všetok ten luxus výborné jedlo, ktoré máte samozrejme aj tu v Kapitole. A váš vlak mi dal možnosť pozrieť sa ako to vyzerá v ostatných krajoch. Takú možnosť by som za normálnych okolností nemala.

Myslíš, že máš šanci na vítězství?
Na začiatku má podľa mňa každý šancu na víťazstvo aj také malé nevinné dievča z Dvanásteho kraja ako ja, ale nemyslím si že prežijem viac ako dva dni. Som síce celkom šikovná ale bohužiaľ sú tú príliš silní protivníci. Mala som možnosť ich pozorovať a musím uznať, že tento rok sú tu veľmi šikovní profíci.
  • 12. kraj - Alexander Corrines
    • Body → rozhovor: 1/10 - oblečení: 3/10 | Moderátor: Paris Michell | Designér: Tera Nerley
    • Popis: Žádný.

Řekni nám, jsi milovník zvířat? Já mám třeba ráda kočky a co ty?
*Zasměje se a povytáhne obočí.* Milovník zvířat? Nedá se říct, že bych byl milovníkem zvířat, ale taky se nedá říct, že je nemám rád. Nikdy jsem si k nim nevytvořil nějaké pouto. Takže ne, nejsem milovník zvířat.

Odneseš si do arény nějaké zkušenosti z pobytu v Kapitole?
Ani ne. Nepřipravoval jsem se nějak do arény. Spíše jsem se povaloval ve svém pokoji. Jen jsem si užíval, protože vím že jdu do arény na jistou smrt *Směje se.*

Máš už vymyšlený nějaký plán, jak se arénou protlouct?

Nemám ani sebemenší plán. S arénou si nedělám žádné starosti, protože mi to přijde zbytečný. Stejně je jisté, že se ven nedostanu živej. *Ani po téhle odpovědi mu nemizí úsměv z tváře.*

other worlds

stranger2s.jpg