Sunday, April 19, 2015

5th Quarter Quell - Rozhovory I

  • 2. kraj - Daphne Safer

*S tváří říkající "Jsem bohyně, všichni se klaňte" se vyvlní na osvětlenou plochu v těch skvostných šatech. Jde dostatečně rychlou a elegantní chůzí, aby za ní šaty mohly patřičně vlát. Vrhne jeden pohled někam do publika, ale pak už si jich nijak extra nevšímá. Ani se neobtěžuje jakkoliv pozdravit, je to jen zbytečná formálnost. Lehce dosedne na křesílko a první co udělá je, že hodí nohu přes nohu.*

Čo hovoríš na tohtoročných profíkov? Máte na to opäť sa prebojovať až do finále, alebo sa tam dostane niekto, na koho by sme to vôbec nepovedali?
*Musí se začít nahlas smát a spráskne ruce k sobě.* To myslíte vážně? Podívejte se na tu bídu! Vždyť z šesti profesionálů byli ohodnoceni jen dva! Já jsem svým hodnocením hluboce zarmoucena a doteď přemýšlím, co tvůrci na mém vystoupení přehlédli a jak sakra ta čtyřka mohla dostat devítku. No a že nejvyšší hodnocení dostala malá holka z desítky? Jako jo, neberu jí to, jestli je dobrá, ale jak? Jak se to mohlo stát? O tom radši ani nemluvím, fakt bych si šla hned hodit mašli. *Trochu se rozvášní a možná až moc prudce gestikuluje, ale tohle jí bude ležet v žaludku dlouho.* Ráda bych řekla, že máme šanci. Jasně, nějaká tam je, ale ty idioti to všechno jen zkazili. Zničili všechnu mojí snahu a zasloužili by si umřít jako první. *Pronese slova s jakousi hrozbou v očích a uvolněně se usměje.*
Ako vidíš svoju šancu ma víťazstvo?

Tak jak už jsem řekla, kvůli těm ostatním..hloupým lidem, se moje šance výrazně snížila, protože nás bude méně silných. Ale já si věřím a zvládnu to i bez ostatních. Jsem zvyklá být sama a dělat všechno sama, takže to pro mě je možná vlastně i výhra. *Pokrčí ledabyle rameny a dál už se vyjadřovat nechce. Možná toho řekla až moc.*

Pripravuješ sa nejak špeciálne na tieto hry, keď už máme tie štvrtohry?
Na to se nedá nijak extra připravit. I kdybych nějak konkrétněji věděla, o co tam půjde, prostě to nejde. Jediné co můžete dělat je, že prostě trénuje tak jako na každé jiné hry a můžete doufat, že chytnete to co chcete. V aréně vás nesmí nic zaskočit, jinak jste nahraní. Musí se počítat se vším. Je jasný, že se nedá naučit všechno perfektně, ale aby to šlo aspoň nějak nahrubo. *Tyhle otázky už jí přišly takový nudný. Zvedá se a s jedním přiotráveným mávnutím odchází pryč stejným způsobem jakým přišla.*
  • 3. kraj - Enya Lacare
    • Body → rozhovor: 6/10 - oblečení: 0/10 | Moderátor: Anthony Dustin | Designér: Neznámý
    • Popis: Žádný.
Aký priebeh predpokladáš pre tieto hry?
Nedokážu to odhadnout. Abych byla upřímná, letošní splátci mě nijak moc neoslovili, atmosféra mi tu přišla celkem zabitá..*prohodí lehce znuděně a nijak se nesnaží skrýt dvojsmyslnou narážku* Na druhou stranu to může být jenom můj pocit. Určitě splátce nebudu podceňovat, a snad z toho ve výsledku bude dobrá show. Určitě se moc těším. Snad také dostanu pořádnou příležitost, něco předvést. *Tasí zuby v tom nejvíce ulhaně-upřímném úsměvu do publika*

Aký máš pocit z arény?
Už jsem se s tím tak trochu smířila. Jsem zvědavá, co pro nás tvůrci letos připravili. Doufám, že tam nebude moc hmyzu a bláta, a taky doufám, že dostaneme nějaké krásné uniformy, teda pardon, kostýmy. A taky doufám, že budu mít šanci v aréně nějak využít své zkušenosti z mého kraje. Nejhorší by pro mě asi bylo být v nějaké džungli, to bych byla asi vážně naštvaná. *Z toho úsměvu ji už bolí čelisti, tak se pro změnu tváří vážněji-vražedněji.*

Máš nejaký plán, čo budeš robiť ak by si náhodou vyhrala Hry?
Nevím jistě, upřímně se spíš snažím myslet na to, co bude následovat za pár hodin, než na to, jak to se mnou vlastně skončí.Pokud bych ale vyhrála, určitě bych si tím splnila svůj sen a doplnila ubohou hrstku vítězů z Trojky, vlastně jenom jednu vítězku, a potvrdila, že náš kraj je plný silných a statečných žen. Meg Whitneyová je moje velká inspirace a doufám, že budu následovat jejího úspěchu a náš kraj nezklamu. *pronese s jistým feministickým zápalem v hlase, načež se ještě naposledy usměje do publika, než se rozloučí s moderátorem a odejde.*
  • 3. kraj - Thomas Curwseed
    • Body → rozhovor: 1/10 - oblečení: 0/10 | Moderátor: Anthony Dustin | Designér: Neznámý
    • Popis: Žádný.
Kapitol je plný rôznych technológií, čo na to hovoríš ako kluk, ktorý pochádza z kraja, kde mnoho z nich vzniklo?
*Podívá se znuděně na moderátora a prohlíží si své nehty* Super *poté se opět věnuje svojí manikůře až když je dlouho ticho podívá se na moderátora* No co, čekáte jak tady začnu básnit že je to super když tu vidím to co doma ? Jak jsem na náš kraj hrdý ? Je to nuda. Vidím to doma i tady, jako kdyby se nic nezměnilo. Raději moře nebo tak něco, technologií už mám plné zuby

Koho tipuješ na víťaza týchto hier?
*Pošetile se zasměje, jako kdyby mu řekli nejlepší vtip jeho života* Tak to je, velice dobrá otázka. Řekněte mi který blázen by mohl říct někoho jiného než sebe ? Kdo by se takhle dobrovolně vzdal naděje na přežití a dodal falešnou naději někomu jinému hmm ? Takže všechny své naděje vkládám jedině do sebe a nikoho jiného

Aké bolo povedať rodine zbohom, bol som vyžrebovaný a musím ísť do hier?
*Na obličeji se mu objeví kamenný výraz* Nemám rodinu *oznámí mu a zkříží ruce na hrudi* Takže to bylo velice lehké. Těžší bylo vysvětlit mojí crew co mají dělat. Nejsou zase tak neschopní ale beze mě jsou dost ztracení. Měl bych se k nim vrátit než udělají ve třetím kraji nějakou blbost která by se nemusela nikomu líbit *pokrčí rameny*
  • 4. kraj - Aquarius Watersová
  • 4. kraj - Jax Treighton

Prosím vás privítajte na pódiu splátcu zo štvorky, menom Jax Treighton. *začne tlieskať.*
*Se sebevědomým lookem se vydává na pódium. Nechce se sebou nějak přehánět nebo se předvádět, pokusí se být prostě svůj. Horší je však, že když má tolik pozornosti, má potřebu se předvádět, ale to snad každý. Usmívá se na všechny kolem, ale ne zas tak kýčovitě, prostě celkem i sympaticky a ne, že by měl každou chvíli umřít.* Dobrý večer! *Pozdraví nahlas všechny okolo, když mu tak mávají a tleskají.*

Dobrý večer aj tebe Jax *usmeje sa na chlapca.* Vitaj tu u nas, posaď sa. *kývne na dve kreslá, a do jedného sa posadí on. Keď sa usadí, začne so svojimi otázkami.* Takže Jax, ako prvé sa ťa chcem spýtať, aký máš pocit z tejto arény? Splátci, sponzori, tajomvstvo s časom, ktore spomenula prezidentka a všetko čo ti napadne. *prehrabne si vlasy.*
*Na povel se posadí, ještě aby tu stál.* Díky. *A už si vyčkává na otázku.* Jaký mám pocit z této arény? *Uchechtne se.* Jsou to Čtvrtohry, nějaké časové, co si tak o tom můžu myslet? Já v tomhle nikdy nebyl odborníkem, ale snad tam bude voda. *Usměje se.* Nebo teplo by bylo fajn, ne tak šílený, ale mám rád teplo. Co vy? *Zeptá se jen tak, ne že by ho to zajímalo.* Tušíte už, co si tvůrci připravili? Já bych to vcelku rád věděl. Ale měl bych hodně špatný pocit z arény, kdyby tam byla zima, nejsem na zimu totiž zvyklý.

*Ostane zaskočený, keď sa začne on vypytovať jeho. /Nemalo by to byť naopak?/* S arénou som na tom ako vy, nemám o nej ani potuchy, ale máš pravdu teplo je fajn, ale tak akurát, kebyže sa tam nejdete zabíjať tak sa tam môžte opaľovať. Ja osobne milujem keď mi slnečné lúče dopadajú na tvár a pomaly ju premieňajú do bronzova. *uchechtne sa* Voda, to nie je nič pre mňa, ja plávať totiž neviem. *prizná sa.* Ale s tou vodou asi také šťastie, predsa len polka splátcov plávať nevie, to by museli tvorcovia nejako zabezpečiť, aby sa neutopili. Ale za tie roky sme si už zvykli, že tvorcovia dokážu prekvapiť všeličím a tak sa nakoniec možno tej tvojej vysnenej vody dočkáš. *žmurkne na neho.* Ale aby sme prešli k ďalšej otázke. Máš podľa teba nejakých protivníkov, ktorý by sa ti mohli nejak vyrovnať, alebo to bude mať podľa teba z tvojej strany jednoznačný priebeh.
*Poslouchá ho bedlivě, spíše prostě slušnost. Chce to zrdžovat a chce nechat mluvit jeho než sebe, ale pak zase přichází další dotazy.* Hmm. *Pokrčí rameny.* Moc jsem se nestaral, kdo tu je a kdo tu není. Ani nemám spojence zatím, nevyhledával jsem si je, ale něco jsem o tom zaslechl, ale asi to nebylo pro mě. Protivníci jsou mi šumák, jestli je budu mít tak co? Každej je bude mít a je jen na nás, jestli z toho vyvázneme živí. Já si teda osobně myslím, že jako Čtyřka mám dost výhodu, co jsem letos koukal na profíky? Je to mizerný. I moje krajanka dostal 0. *Docela by se tomu i smál, ale udrží se, takže se jen nějak ušklebí.*

S tými profíkmi musím uznať, že máš pravdu. Celkovo mali profíci nízske známky. 0 sa objavila na profíkov až priveľmi často. V jednotke dokonca dvakrát. Vyzerá to tak, že tento ročník sa nám prihlásia o slovo aj splátci z ostatných krajov. No najviac čo ma zaskočilo bola desiatka pre malé dievčatko z desiateho kraja. Máš nejaký typ, čo mohla predviesť, keďže získala najvyššie hodnotenie zpomedzi všetkých? *spýta sa ho a upriami na neho pozornosť, pretože táto otázka ho skutočne zaujíma.*
Tak to já nevím. *Zasměje se.* Fakt nejsem médium, takže fakt nemůžu vědět, co se tam při vystoupení odehrálo. Buď musela předvést na svůj věk fakt něco dobrého nebo se nad ní porotci slitovali. Já vůbec nevím, jak tyto věci probíhají. Však já nejsem porotce a ani tu nepracuji. *Usměje se a podívá se na publikum, který ho ted začínají znervózňovat. Je tady už nějak moc a ani neví, co by jim pomalu vyprávěl.*

*Vstane aby sa rozlúčil s Jaxom.* Dámy a páni, toto bol náš rozhovor s Jaxom zo štvrtého kraja. Jax, budeme ti držať palce, nech ti to víde. *rozlúči sa so splátcom a chce privítať ďalšieho v poradí, no najskôr počká, kým Jax vypadne, je mu blbé vítať ďalšieho keď tu ešte stále je on.*
*Vstane z křesla a gentlemansky se publikum pokloní a kývne Anthonymu jako na rozloučení.* Díky za rozhovor a skvělý publikum. *Zamává jim a už si to vymizíkuje pryč z publika.*
  • 5. kraj - Felicity Row

Tak teda vitaj. Mám na teba prvú otázku. Ako vnímaš svoju šancu na výhru?
*Nakráčí si to tam hezky s širokým úsměvem a sedne si do křesla.* Oh, díky za krásné uvítání. *Řekne bez špetky sarkasmu, ale pohled, který věnuje moderátorovi, prozradí co si vlastně myslí..* Moje šance na výhru? Vyšší, pokud mi do kapsy přistanou nějaké sponzorské dary. *Mrkne do publika a zamává.* Teď vážně. Myslím, že jsou tu mnohem silnější splátci než jsem já a zároveň o hodně slabší. Dám do toho všechno a uvidíme, třeba nějakou šanci mám. Možná nějsem tak trénovaná jako profíci, ale to není vždy podmínka úspěchu, mám pravdu? *Přehodí si ladně nožku přes nožku a usměje se na Anthonyho jako pobítku k pokračování.*

Čo hovoríš na toto šialenstvo, ktoré prebieha okolo hier štvrťstoročia?
Myslíte, že není důvod šílet? *Pozvedne obočí a podívá se na něj, jakoby spadl z višně.* Jsou to čtvrtohry, bude to něco speciálního a okolo speciálních věcí je vždycky pozdvižení. Konec konců, kolem každých her je tak trochu panika, hlavně v řadách splátců. *Trochu se zasměje vlastnímu vtipu.* Takže co na to říkám? Pojďme šílet ještě víc! *Zase se zasměje*

Ako plánuješ očariť sponzorov? Ak to teda nie je tajné.
Samozřejmě, že má taktika je přísně tajná. *Uraženě našpulí rtíky, ale jen na chviličku, než se znova usměje.* Ne, dělám si legraci. Žádnou taktiku opravdu nemám. *Odpoví upřímně.* Existuje nějaká pořádná taktika? Dělat skopičiny a doufat, že si tě někdo všimne? To není nic pro mě. Ale tak pořád je můžu očarovat svým kouzlem osobnosti. *Řekne trochu s nadsázkou, aby nevypadala moc namyšleně zazubí se.* Děkuju, že jsem tu mohla být. *Řekne na rozločenou a zmizí z pódia.*
  • 5. kraj - Seth Rodgers
    • Body → rozhovor: 5/10 - oblečení: 5/10 | Moderátor: Anthony Dustin | Designér: Neznámý
    • Popis: Žádný.

*V kapsičce má pečlivě schovanou svou oblíbenou fotku s havranem. Jako vždycky je klidný. Je mu jedno, jak si povede...Jen, když vyjde na pódium, nasadí úsměv a jeho tváře nabudou rudé barvy. Není zvyklý být středem pozornosti.*Ahoj Kapitole!!* Věnuje publiku velký úsměv a pak se posadí.* A taky celej Paneme, že jo?*ušklíbne se ještě.*

Ako to u teba vyzerá so spojencami? Sam si ich vyberáš, konzultuješ ich s mentorom alebo ti je to jedno a len čakáš na to, koho ti do spojenectva šupne?
Spojence mám a myslím, že jsem si je zvolil moc dobře. * kývne hlavou*Bohužel musím říct, že můj mentor zrovna neoplývá velkou aktivitou a já jsem radši, když si všechno zařídím sám, jsem na to zvyklý. Takže jsem si je vybral sám a myslím, že jsou na tom lépe než já, tdy aspoň podle hodnocení u soukromého vystoupení. *ušklíbne se*

Pred dvoma rokmi to splátca z tvojho kraja dotiahol až do finále no nakoniec neuspel. Myslíš, že dokážeš spraviť to, čo sa jemu skoro podarilo, to je vyhrať hry?
Jo, to si pamatuju...*Vlastně ne, ale radši dělá, že jo* Samozřejmě myslím, že každý člověk z kraje, málokdo z nich si to přizná, ale každý by chtěl mít tu čest stát se vítězem. Samozřejmě že i já bych chtěl vyhrát a pro svou výhru udělám cokoliv. No, snad mi to aspoň k něčemu bude! *usměje se* Víte, chtěl bych se ještě jednou kouknout do Capitolu a pořádně si užít tenhle svět, tak odlišný od toho, který znám z domova. Chtěl bych si zajít na nějakou pořádnou party, nakoupit si fajn oblečení, možná bych si i obarvil vlasy... *zasměje se* Když budu umírat, bude mě nejvíc tížit, že už si nikdy nedám ten úžasný svítivě zelený dort s kiwi! Je fakt super, upřímně lituju každýho, kdo ho neochutnal. A navíc, už by to chtělo zrzavýho vítěze, ne?

V týchto hrách máme aj pár dobrovoľníkov. Čo na to hovoríš, že niekto dobrovoľne nastúpi do hier?
Přihlásit se na smrt vyžaduje velkou kuráž a odvahu... A sám jsem o tom párkrát přemýšlel.. Chápete, líbí se vám nějaká holka, která je moc namyšlená na to, aby o vás vůbec zavadila pohledem....a tak chcete udělat něco překvapujícího, odvážného, chcete vybočit z davu, aby si řekla "heej tak ten je dobrej"*na chvilku se odmlčí* magor* dodá s úšklebkem* Je to risk, ale většina z těch lidí podle mě nemá ani, co ztratit, tak proč to nevyužít? Capitol nám každý rok dává příležitost se předvést a my se jí klepeme a většinou ji zahazujeme, což je celkem zbytečný a naprd. Takže jednoduše, já jsem rád, že mě vylosovali a dostal jsem šanci změnit si život, ale na dobrovolnictví jsem nikdy neměl dostatek odvahy*Skončí jakože s velice vážným výrazem, pak se zvedne z křesílka a věnuje obecenstvu velký úsměv* Takže dobrou noc, Paneme!!! A koukejte mi držet palce, nebo si to s váma vyřídím!!*Dodá se smíchem a odejde z pódia*
  • 6. kraj - Malory Yorke
    • Body → rozhovor: 4/10 - oblečení: 2/10 | Moderátor: Anthony Dustin | Designér: Zeph Irwing
    • Popis: Žádný.
Ták, v rebríčku krajov sa postupne posúvame a teraz mi dovoľte, dámy a páni privítať Malory Yorke, ktorá pochádza zo šiesteho kraja. *vstane z kresla aby privítal splátkyňu.*
*Vyráží na pódium. Neví, jak se má tvářit. Nechce působit vystrašená a tak se to snaží zamaskovat úsměvem.* Ahoj. *Dojde k Anthonymu a pozdraví ho.*

Vitaj Malory *pozdraví ju.* Posaď sa tu u nás *zahlási a sadne si do kresla.* Aby sme to zbytočne nezdržovali tak hneď prejdem na prvú otázku. Aký priebeh predpokladáš pre tieto hry? Všetko rýchlo prehrmí, alebo budeme dúfať v hocijaké prerušenie nudy.
*Nejdřív na něj zírá, protože netuší, na co se jí to ptá.* Aha, příběh? Hry mají příběh? *Netušila to, možná trochu zaspala, ale nevnímala v arénách žádný příběhy, pokud nemyslí love story splátců a tak. *Radši se usměje, kdyby řekla naprostý blábol.*

Myslel som priebeh, že či sa polka splátcov už povraždí a potom to pôjde spádom, že pár dní máme víťaza jasného alebo to bude trvať týždne. *zasmeje sa.* Ale to nevadí, maĺé nedorozumenie, to sa stane. Radšej prejdime na ďalšiu otázku. *žmurkne na ňu.* Aké pocity si mala, keď ťa vyžrebovali?
Aha, takhle. *Zasměje se.* Pardon, jsem trochu mimo. Tak teda já vážně nevím. Mě je to jedno, jestli budu vítěz, bude to úžasný, jestli ne, tak aspoň můj krajan. A i když on ne, tak se stejně nedozvím, kdo vyhraje, když jsem umřela. *Zasměje se, není to moc vtipný, ale nebere tento rozhovor moc vážně. Musí hlavně vyváznout živá.* Moje pocity byly smíšené. Já osobně je neumím popsat, nejdřív mi bolelo břicho, pak se mi chtělo brečet, ale neuronila jsem žádnou slzu a pak jsem neměla na nic náladu až do přehlídky. Musela jsem se s tím srovnat.

Máš pravdu, musia sa s tým vyrovnať všetci. Ešte posledná otázka, čo hovoríš na súkromné vystúpenie? Ako je podľa teba možné, že bolo toľko núl a celkovo padali dosť nízske známky? Sú títo splátcovia podľa teba slabší ako predošlí a tento ročník nebude mať taku kvalitu? Alebo je to len náhoda? *spýta sa.*
Možná se na to všichni vykašlali nebo mohli být tak neschopní. Ale to bych tomu moc nevěřila, snad každý by mohl předvést něco málo a mohl dostat aspoň jedna. *Pokrčí rameny.* Nevím, co ty nuly znamenají, ale mělo to dost profíků. Možná nebyl jejich dobrý den?

Asi máš pravdu. *usmeje sa a vstane zo svojho pohodlného kresielka.* Dámy a páni, toto bola Malory Yorke z šiesteho kraja. Malory, prajem veľa šťastia. Ktovie, možno sa tu o pár dní uvidíme opäť. *usmeje sa a čaká kým odíde.*
*Rozloučí se s Kapitolany a odchází pryč z pódia. Je ráda, že to má za sebou.*
  • 6. kraj - Ezra Donnovan
    • Body → rozhovor: 5/10 - oblečení: 2/10 | Moderátor: Anthony Dustin | Designér: Zeph Irwing
    • Popis: Žádný.

Máš už vymyslenú nejakú stratégiu do hier alebo necháš všetko na náhodu a budeš nad všetkým premýšľať až v aréne?
*Uvelebí se v křesle a trochu nejistě se zavrtí. Jakmile moderátor položí první otázku, podívá se na něj.* Nad něčím málo jsem přemýšlel, ale nakonec jsem to vzdal. *Na malý okamžik se odmlčí. Otře si zpocené ruce o kalhoty.* Přeci jen, aréna je plná nečekaných zvratů, takže si myslím, že i kdyby si člověk vymyslel sebelepší taktiku, během ani ne pěti minut, se to může všechno obrátit vzhůru nohama. Takže s nějakými plány se raději budu zaobírat až v aréně. *Vypraví ze sebe. Rozpačitě se podívá na svoje boty a poté opět vzhlédne k moderátorovi...*

Šestka už rozhodne nemala dosť dávno vítaza, ak sa nemýlim, bude to už dvadsať rokov. Myslíš, že máš na to, aby si túto nepeknú štatistiku trochu pozmenil?
To je pravda. *Souhlasí s ním s přikývnutím.* Řekl bych, že každý se bude pokoušet pro svůj kraj vylepšit statistiku a já samozřejmě nebudu vyjímkou. *Vysvětlí a s mírnou odmlkou se opět pouští do řeči.* Popravdě řečeno, snažil jsem se něčeho přiučit ve výcvikovém centru, abych nebyl takovým benjamínkem mezi ostatními, třeba se na mě štěstí usměje. *Pronese a poprvé za tu dobu, co sedí zde v křesle, se podívá směrem na diváky. Věnuje jim plachý úsměv a poté pohled stočí zpět k moderátorovi...*

Čo hovoríš na to tajomné prekvapenie s časom, ktoré si pre vás tvorcovia hier pre tento ročník hier pripravili?
*Zamyslí se, přičemž si pokusí nějak v hlavě uspořádat myšlenky.* Myslím si, že to určitě bude velmi zajímavé, nejen pro diváky, ale také pro nás pro splátce. *Udělá chvilkovou pauzu, než opět pokračuje.* On čas je vlastně naším nepřítelem po celý náš život a toto téma mi připadá jako naprosto stvořené pro tento ročník her. *Přemýšlí nahlas. Když si to uvědomuje, sklápí pohled směrem k zemi.* Popravdě, nemohu tvrdit, že by mě toto překvapení nezaskočilo, jelikož čas má v sobě nádech několika tajemství, ať dobrých i špatných, které nás v aréně určitě budou sužovat, ale nezbude nám nic jiného než to zvládnout. *Pronese s trochou optimismu. Upřímný úsměv věnuje kamerám. Poté se s moderátorem i s diváky rozloučí, a pódium opustí...*

other worlds

stranger2s.jpg