Tuesday, December 29, 2015

Arena - Hunger Games

ÚPRAVA (JIŽ NEPLATNÉ, NEČÍST)

SKLIZEŇ | HUNGER GAMES

  1. Pokud nejsou Hladové hry, jistě si najdete zábavu v kraji nebo v různých akcích.
  2. Sklizeň se vždycky oznámí 2 týdny dopředu, někdy se to může urychlit a harmonogram se objeví týden dopředu.
  3. Na Sklizni je přítomný vždycky uvaděč kraje a obyvatelé krajů, nicméně nemusíte nutně hrát, ale když si zahrajete, získáte navíc body. Vybraný splátce, který odehraje Sklizeň získává +1, dobrovolníci získají +2 (pozor na reálnost).
  4. Pokud jste odehráli kvalitnější a delší hru, tak získá postava body do obrany/defense. Obranu můžete získat ještě z her, které odehrajete v Kapitolu a za oblázky. 3 oblázky = 1 obrana, ty by se měly přidat hned po Sklizni, pokud tak neučiníme, tak během pobytu v Kapitolu jistě všechno doladíme.
  5. O Hladové hry se snažíme každý měsíc, taky hodně záleží na aktivitě hráčů mimo her. Hry začínáme jen s plným počtem, tzn. 24.
  6. Jste vybráni, co dál? Poté, co jste vybráni si řádně pročtete harmonogram, abyste všechno stíhali. Pokud v nějaký den nemůžete přijít, tak samozřejmě můžete všechno posílat s předstihem.
  7. S kostýmy na přehlídku a rozhovory je nutné se domluvit se svým stylistou, pokud to nemáte jinak dohodnuté. Kostýmy na přehlídku musí být vždy kreslené.
  8. Trénink je pro splátce nutný, může to každého splátce poučit. Ovšem vy jako hráč to nemusíte denně hrát, ale pak za to nedostáváte žádné body.
  9. Soukromé představení můžete provádět v jakýkoliv formách, hráči nám posílají i videonahrávky, kde třeba provádějí vrhání nožem a podobně - hlavně opatrně. Smíte i něco kreslit, vytvářet různá videa, animace atd... Textové formy jsou trochu níže hodnocené, ale pokud je dobře a hezky napsané, tak se to ovšem dobře započítá. Chyby v gramatice vadí v hodnocení. - Upozorňujeme, že soukromé představení k výhře potřebujete.
  10. Rozhovory má na starosti vždycky nějaký moderátor, můžete přijít online nebo si nechat na e-mail poslat otázky. O otázky si musíte psát moderátorovi, který to bude mít na starosti.
  11. Všechno je důležité informace jsou v harmonogramu, takže si je přečtěte. Pokud něčemu neporozumíte, tak se samozřejmě zeptejte.
  12. Aréna 1. den je při úvodním masakru pro adminy namáhavější, proto buďte trpěliví, když se neobjeví hned ve vašem majetku atd...
  13. Pokud se chcete zdržet chyb v aréně, tak si pročtete pravidla znovu nebo se dostavte na chat před začátkem arény, tzn. když se ještě splátci dovážejí k aréně. Dále už během masakru žádné zodpovězené otázky nebudou, to vše až po větším klidu, který oznámíme na chatu.
  14. Úvodní masakr trvá většinou 2-3 hodiny, konec se oznámí nebo uvidíte na stránce arény současné dění.
  15. Kdo vyvázne s celkovým počtem bodů 0 bude hned u krveprolití zabit někým z aktivních splátců. Tím, že ho do arény sám vloží Vypravěč, který rozhodne kde se splátce bude nacházet v odlišných časech, proto se neptejte, kdy koho dáme do arény. Pozornější a rychlejší bude mít oběť.
  16. Arény může maximálně trvat 14 dní, pokud delší dobou nebojujete nebo nic neděláte, tak se o to Kapitol postará a nemusí to být pro všechny splátce příjemné.
  17. Potom už se dostáváme k úplnému konci, kdy se vyhlásí vítěz. Rozhovor určí sám vítěz s moderátorem, musíme mít ale jedna z adminek čas. Vítěz si do té doby musí obstarat šaty/oblek a poté se může vrhnout na rozhovor.

PRAVIDLA V ARÉNĚ

  1. Každý začíná u Rohu hojnosti, i když nepřijde první den na začátek. Každý tam musí napsat post k RH, do jiné místnosti v žádném případě.
  2. Při úvodním masakru musíte napsat jeden post a čekat na chatu na schválení, poté můžete utéct nebo na někoho zaútočit. Je to z tohoto důvodu, aby pak postavy nemanipulovali se zbraní, kterou ani nezískali. Rychlejší post = rychlejší běžec. Pokud si všimnete, že Vám někdo sebral něco, co jste chtěli, ale ještě jste nebyli schváleni, je povoleno napsat post, kde si berete další věci. Musíte to ale napsat jako další post, nikoliv pod příspěvek.
  3. Brát věci musíte podle bodů, které jste získali v Kapitolu při akcích splátců, a taky podle reálnost. Taktéž musíte zůstat u rohu podle času určeného. Záleží na tom, co jste kde a co jste si vzali za věci u rohu. Časy se nesčítají, počítá se nejdelší tj. 30 minut.
  4. V žádném případě nemůžete brát někomu věci z rohu a darovat mu je. Ve spojenectví se smí dělit, ale jakmile je splátce mrtvý, všechno co jsi vzal z rohu a nasbíral po čase arény odejde s ním.
  5. Zbraně můžete získat jen u Rohu hojnosti, nikoli jinde. Možná něco dokážete vyrobit, pokud na to máte dostatečné suroviny, ale nepočítejte s tím, že to bude stejně tak dokonalý jako ten u RH.
  6. Některé kostýmy mohou zvýšit vše splátcům obranu, záleží na tom z jakého materiálu je atd...
  7. Pokud jste někoho zabili, celý majetek se automaticky přičte zabijákovi, pokud máte příliš mnoho věcí a je to na nošení nereálné, budete to mít v závorce [x], což znamená, že je to vaše, ale nemáte to u sebe.
  8. Nezabíjejte nikoho, kdo je nepřítomný na úvodním masakru tzn. u RH ještě nenapsal žádný post.
  9. Jestliže byl někdo neaktivní více dní, fláká se u v aréně nebo hodně často utíká nereálně z boje, tak se nebojte. Hráč to většinou s postavou daleko nedotáhne. Postará se o to už hlad, dehydratace, jiné ošklivé věci v aréně a k vítězství to s velkou pravděpodobností nedotáhne. Stejně tak platí pro hráče, kteří píšou každý sen 1-3 posty za den s tím, že se potřebují občerství, aby jim nebylo odebráno.
  10. Je zakázáno v knížkách psát NonRPG. Na to tu máte NonRPG chat. Otravné komentáře typu hloupých řečí, které byste si měli raději vyřešit nezbaběle a neanonymně na chatu! Jestli jde o nouzovou situaci, tak nám to nevadí např. //jdu pryč, přijď na chat atp...
  11. V místnosti musíte zůstat aspoň po dobu 5 minut. Minimální počet postů jsou dva v jedné místnost - příchod, odchod. Pokud je prostor rozsáhlý, očekáváme, že to uhrajete reálněji a ne že se tam dostanete do 5 minut.
  12. Informace o aréně víte jen vy jako hráč, nikoliv postava. Ta se o aréně musí dozvědět sama, splátce ví jen to, co získal, viděl a slyšel on sám. Stejně tak nemůžete hned někoho najít jen proto, že vidíte jeho post nebo ho vidíte v jiné místnosti hrát. Pokud Vám tohle dělá problém, neotvírejte si jiné knížky než ve které hrajete.
  13. Pokud je v popise něco jedovatého, ale vaše postava má v popisu že sežere všechno a nevyzná se v jedlých plodech, tak se tomu zázračně nevyhýbejte.
  14. Nemůžete každého hned najít, vezměte si příklad z prvního filmu, kdy byla aréna rozsáhlá, a i profíci měli problém někoho najít, i když byl třeba jen na stromě. Nemusí se neustále hrát na boj, zkuste i lovit, vařit, ošetřovat si rány a vymýšlet strategie, ať to nějak vypadá.
  15. Pokud z místnosti odcházíte, napište to tak, abychom poznali, že už definitivně odcházíte! Ne, že se tam budete zdržovat ještě dalším postem, nevidíme Vám do hlavy, takže se pokuste to napsat jasně. Místo, kam odcházíte není povinné psát.
  16. Po aréně se pohybujte podle mapky, nemůžete z jednoho místa přeskakovat až na druhou stranu arény. Jak dlouho budete do dalšího teritoria cestovat je na Vás. Ukázka mapy - tady můžete vidět, že se z míst hor nemůžete dostat k lesům, k lesům můžete jít až přes ledovcovou pláž nebo z místnosti jezera. Zkontrolujte si, jak velká je aréna, abyste nedošli 10 km za 5 minut.
  17. Nemůžete být ve vzduchoprázdnu, jakmile nenapíšete po odchodu z místnosti do další místnosti do 20 minut, považuje se to za vzduchoprázdno. Výpadky proudu, nešel Vám internet netolerujeme. Je nám to jedno, jelikož se na to může vymlouvat každý, i kdyby to byla pravda, tak jste prostě smolař.
  18. Protihráč musí mít šanci k reakci při boji, tzn.nepsat několik příspěvků najednou, musíte čekat až se ozve druhý hráč, než napíšete další útočný post. Žádné útoky, které by člověka hned zabily, např. podříznout krk, oddělávání hlavy od těla, zabodnout meč do srdce, zlomit vaz - o to se ani nepokoušejte, protože to Vám stejně počítat nebudeme a přijdete k újmu spíše vy. Psát jako, že se "pokouší* mu střelit do krku atd... je povolené, neznamená to, že se tam ale trefíte.
  19. Úplně každý útok se počítá, pokud nepoužijete obranu nebo to nevykryjete. Můžete se bránit do té doby, než Vám dojdou body obrany. Byli bychom rády, kdyby to bylo uhrané reálně. Útěk se nepočítá do obrany a nepoužívá se u toho, ale taky nemůžete pořád jenom utíkat.
  20. Jestliže chcete zasadit smrtelnou ránu, tak to jedině, když už nebude mít protihráč žádné body obrany. Normální splátce může od 10 %, profesionálové již od 20 %.
  21. Obrany můžete využívat na jeden útok = jeden post 1-3. Pokud na Vás útočí více lidí, je možné za příspěvek dodat více obrany. Využívat můžete podle toho, jak moc se Vám zdá protivníkovy útoky silné. 1 - záchrana o 5 %, 2 - záchrana o 10 %, 3 - neodebere se Vám za útok nic. Jakmile Vám body dojdou, nemůže psát, že se bráníte.
  22. Je dovoleno útočit na někoho a pak zmizet, ale do té doby než hráč odepíše, tak na něj nesmíte vůbec útočit. Je to ale trochu nereálné, zbabělé a zvláštní způsob hraní, takže by bylo lepší, kdybyste se takových aktivit vyhýbali.
  23. Za Vámi zabitého splátce dostanete 1 - 5 bodů, které můžete vyměnit za % anebo si za to můžete vzít něco z RH.
  24. Zabíjet můžete i beze zbraní, ale těžko může malé dítě přeprat obr vypaseného nebo vytrénovaného splátce.
  25. Finále, (tzn. posledních 5 splátců v aréně) - Máte šanci na reakci jen 5 hodin. Pokud nenapíšete odpověď do 5 hodin, tak zemřete. Jestliže se poslední 6. splátce zabije v pozdních večerních hodinách, finále je přesunuté na druhý den od 10. hodiny ranní.
  26. V každé aréně můžou být přidány další pravidla. Samozřejmě je to takhle u Pentagames (po 5-ti letech) a Čtvrtohry (po 25-ti letech) - rozdíly mezi nimi nejsou, jen jiný název a jiný trest.
  27. Mentor může splátci hodně pomoct, dokonce může něco málo prozradit o aréně. Když si u něj získáte hodně společenských teček, tak Vám může dokonce zdarma posílat sponzorské dary, akorát to ovšem není nic lehkého. Každý splátce začíná stejně, i když jste vítěze znali už z kraje nebo se opijete a hned si sednete. Body se uznávají za počty a kvalitu her.
  28. Poranění = např. jste poranění na pravé ruce a vy jste pravák, takže nejsou vaše útoky úplně nejsilnější nebo máte poraněnou nohu, neznamená, že jste super kamzík.
  29. Jídlo a pití = Každé jídlo/pití, jakkoli je velké, je jen na 2-3 použití, pokud někomu nabídnete, tak se to též odečte. Čísla v závorkách označuje kolikrát ještě můžete pít či jíst, nikoliv počet boxů atd... Je to vždycky jenom jeden balíček.
  30. Útoky nebudou vždy na všechny splátce, často se útočí na skupinky nebo jednotlivce, záleží dost na způsobu hraní a aktivitě.
  31. Správci mají právo na vše. Necháme Vás bojovat, ale kdyby to bylo příliš dlouhé, tak zasáhneme. Nás i pravidla budete vždy respektovat, jinak by tu byl nepořádek. V arénách budeme a jsme vždy nestraní, i když nás třeba rozčílíte, ale taky máme své limity. Můžeme Vás zranit a s tím se i musíte smířit, při nejhorším Vás i zabijeme, není to časté a neděláme to jen tak, pokud nejste neaktivní hráč nebo hráč s občerstvovací hrou, Pentagames/Čtvrtohry nebo jste na nesprávném místě v nesprávném čase. Takže se pokuste, aby jste Tvůrce nenaštvali. Kapitol nemá rád rebely!

SPOJENECTVÍ | PROFESIONÁLNÍ x NORMÁLNÍ SPLÁTCI

  1. V jednom spojenectví může být max. 5 lidí. Pokud bude více lidí, tak Vás předem upozorňujeme, že se na skupinku Kapitol zaměří a krev bude prolita. A pravděpodobně bude jeden či více ze skupinky zabit.
  2. Jestliže má hráč v aréně více než 1 postavu, je zakázáno do jednoho spojenectví zahrnout všechny tyto postavy. Stejně tak nemůže bojovat ani zabíjet svojí postavu. Jestli se někomu podaří dostat obě postavy do finále, tak gratulujeme, ale často se to stávat nebude.
  3. Profesionální splátci jsou splátci z 1., 2. a 4. kraje. Jsou to splátci, kteří mají možnost trénovat na Hunger Games, bývají lepší než ostatní a dovedou si lépe poradit se dvěma splátci najednou. To ovšem neplatí pro ostatní z krajů bez výcvikového centra. Nemůžete být úplně dokonalí, když celý život trpíte hladem nebo něčím jiným. Proto se řiďte podle toho, z jakého kraje jste. A berte v potaz, že lidi v chudších krajích nejsou takové svině jako děti, které jsou do toho odmalička nuceni.
  4. Nemějte ale obavy, že stále budou vyhrávat jen profesionální splátci, to bychom nedopustili, ale někdy se to prostě stává, protože to tak většinou bývá. A bude se stávat často, že to bude právě profík, kdo vyhraje Hry.
  5. Žádné kraje nemají obchody se zbraněmi, ani 2. kraj. Je proto zcela nemožné, že by si někdo dokázal na domů obstarat luk, harpunu, atd... Řiďte se stále podle specializace kraje, něco se v kraji určitě najde a kuchyňské nože se najdou snad v každém kraji.
  6. Fyzická síla postavy neurčuje úplné vítězství a nebuďte zklamaní, když postava získá jen 4 nebo 5 bodů. Už při 6 bodech začínají profesionálové. Vše ale záleží na zpracovaný profil.

NEPŘÍTOMNÍ HRÁČI

  1. V případech, kdy bude hráč dlouhodobě nepřítomný a nehrál by v aréně, tak bude Vypravěčem někam dán a poté ho můžete zabít rovnou nebo se o to postaráme my. Samozřejmě se k té postavě musíte dostat reálně, ne že uvidíte post a hned se svojí postavou běžíte na to přesné místo.
  2. Pokud hráč odehrál úvodní masakr a od posledního útoku neodpovídal, tak je do 20 hodin mrtev a zabit tím, kdo dal největší ránu nebo poslední ránu. Výjimka je finále, kde máte čas na reakci jen do 5-ti hodin a poté se postava stane mrtvolkou.
  3. Pokud nestíháte přijít na začátek, tak budete 24 hodin více či méně chráněni, jelikož jste nenapsali k rohu, pakliže byste tam napsali post, tak je možné, že na Vás někdo zaútočí.
  4. V dalších dnech je možné si na celých 24 hodin vzít jednu omluvu. Neplatí ve finále nebo ve dnech, kde je možné, že může aréna brzo skončit. Nejlépe ty 2.-4. dny. Ochrana neplatí: kapitolské útoky
  5. Kapitolské útoky platí i na neaktivní i na omluvené hráče. Tomu se nedá vyhnout, ale samozřejmě na Vás nebudeme útočit, když budete mít 10 % a budeme vědět, že to třeba ještě někam dokážete uhrát.

SÁZENÍ, PENÍZE [SG Systém]

  1. Sází se vždy do komentáře v příspěvku se seznamem splátců.
  2. Při prohrání sázky zde ztrácíte co jste si vsadili, výherci budou odměněni podle vsazených peněz x kurzy.
  3. ZDE máte přehled, jak je získat a kdo je může získat. Sázet smí jen obyvatelé v Kapitolu a vítězové. Je tam i přehled, co stojí kolik, když pošlete sponzorské dary.
  4. Chcete sázet na splátce? Sázet se může až do té doby, kdy je v aréně 10 splátců, poté už se sázky uzavírají.
  5. Sázejte na svého oblíbence, posílejte mu sponzorské dary a pomozte mu k výhře, ale ať to neporušuje křišťálovou stěnu! - Asi je taky blbost, že by někdo posílal někomu dary z jiného kraje, když se s ním ani nesetkal.
  6. $ můžete získat i jako obyčejný Kapitolan nějakou prací, viz. tabulka $ nebo registrace. Musíte to ale oznámit, abyste měsíčně dostávali výplatu, která se odvozuje podle odehraných her.
  7. Sponzorské dary posíláte rovnou vy, nejde to přes adminy. Můžete napsat do boxu - SG (Sponsor Gifts), který je na stránce arény. Zkontrolujte si také, jestli na to máte a jestli to neporušuje křišťálovou stěnu. Pokud budete chtít nějaké věci, které nemají vypsanou cenu, zeptejte se admina.

< ZPĚT | DÁLE >

other worlds

stranger2s.jpg