143rd Annual HG - Přehlídka
- 1. kraj - Neta-lee Kiyopemi & Elias Rayen
- Quinn: 3/6 || Náhodný hráč [Arte]: 2/4 || Designer: Inkognito (Alaska)
- Pozn.: Tématem letošního Prvního kraje není nic speciálního, celé oblečení se nese v kráse a značném luxusu jako samotný kraj. Šaty dívky jsou celé třpytivé a sako chlapce také září třpytkami.
- 2. kraj - Bellona Fullerton & Vender Crius Sinclair
- Quinn: 6/6 || Náhodný hráč [Arte]: 4/4 || Designer: Avacyn
- Pozn.: Letos bylo záměrně vsazeno na jednoduchost, neboť jedna polovina reprezentantů již svým původem značně vybočuje z řady splátců. Ať už nápadem nebo provedením, kostýmy Dvojek svou vizuální stránkou příliš neupozorňují křiklavými barvami ani přemrštěnými elementy, nepočítaje hustou černou mlhu, která se v průběhu hlavního aktu kolem splátců neustále zhušťuje a zmírňuje, což má vyobrazovat poslání mírotvorců v jakémsi magickém podání. Na výběr má divák ze dvou dostupných možností – dým buď pohlcuje veškeré zlo na světě, nebo naopak jej vypouští. Splátci též nejsou ochuzeni o umělou krev, která připomíná standardní brutalitu distriktu. Část kostýmu je tvořena z kůže, černá byla zvolena kvůli aktuálnímu tmavému designu uniformy, bílá vzpomíná na doby minulé, kdy byla červená tekutina viditelná po každém pranýři.
- 3. kraj - Echo Skarlexton & Pixel Frollick
- Quinn: 5/6 || Náhodný hráč [Arte]: 3/4 || Designer: Ianthe Deacon
- Pozn.: Pro letošní ročník Ianthe sáhla do archivů – a to nejen do archivů návrhářských, ale taktéž do celkové historie známého světa. Dominantou Třetího kraje jsou vyspělé technologie, Ianthe zvolila sarkastický přístup k jejich největší chloubě. Před dvěma sty lety, kdy lidé ještě neměli ani tušení, jakým směrem se budoucnost bude ubírat, přirozeně dumali nad tím, jak jejich následníci budou žít a vypadat. Výsledkem bylo mnoho vizí, které se však se skutečností pramálo shodují. Při tvorbě kostýmu pro splátce ze Třetího kraje se Ianthe inspirovala typickou představou o futuristickém oblečení, které rozhodně nekoresponduje s aktuálními panemskými trendy. Vzhled kostýmů je tedy takřka mimozemský a přinejmenším úsměvný. Zatímco kostým dívky je vyzývavější, kostým chlapce je spíš ztělesněním hrubé síly a dominují mu zejména metalické prvky na břiše a ramenou. Dívčí kostým tyto detaily však též obsahuje, čímž Ianthe poukazuje na fakt, že i ženy v aréně mohou velmi mile překvapit a není vhodné je brát na lehkou váhu. Průsvitné části na obou kostýmech poukazují na artificiální povahu kraje, který v poslední době přichází s revolučními, avšak i krajně kontroverzními vynálezy.
- 4. kraj - Savannah McPherson & Jake Solomon
- Quinn: 4/6 || Náhodný hráč [Arte]: 3/4 || Designer: Ianthe Deacon
- Pozn.: Kostým Čtvrtého kraje hravě zrcadlí doby, kdy moře na svých bojových lodích křižovali krvelační piráti. Jelikož tato sorta lidí však Čtyřku již dávno neobývá, Ianthe kostýmy přizpůsobila dnešním standardům. I tomuto kostýmu tedy dominuje kov, tentokrát však nikoliv ve formě brnění, ale klasických prostetických končetin, které diváci mohou znát zejména díky kyborgům. Splátkyně ze Čtvrtého kraje však podobnou končetinou sama disponuje, takže v jejím případě se Ianthe rozhodla zdůraznit přímo její zvláštnost, která by mohla snadno přitáhnout potenciální sponzory Nechybí však ani kůže, která byla pro piráty velmi typická – boty splátců, dívčin korzet a oba klobouky jsou vyrobené z kvalitní hovězí kůže. Krvavě rudá látka, z níž vznikly ručně šité kalhoty a sukně, není nic jiného než satén. Kostým tedy působí luxusním a zároveň nebezpečným dojmem. Ztělesňuje tedy atributy, které si profíci ze Čtyřky rozhodně zaslouží. Komickým prvkem jsou tentokrát pásky přes oko – zatímco dívka má pouze klasickou koženou, ta chlapcova připomíná lebku kyborga. Jedná se však pouze o iluzi a Čtyřkař pochopitelně nepřišel o žádnou část svého obličeje.
- 5. kraj - Elain Barnes &
Leeroy Greengates - Quinn: 1/6 || Náhodný hráč [Arte]: 1/4 || Designer: Inkognito (Lavínia)
- Pozn.: Žádné.
- 6. kraj - Jacklynn MacKenzie & Treyton Kalen
- Quinn: 5/6 || Náhodný hráč [Arte]: 3/4 || Designer: Kesame Brannan
- Pozn.: Dominujícími prvky u oblečení letošních splátců jsou především otisky pneumatik. Tmavé části jsou ve skutečnosti opravdu tvořeny ze směsi používané na pneumatiky, nejedná se pouze o iluzi. Vulkanizovaná pryž je v tomto případě ztenčena na co nejmenší možnou tloušťku, aby byla trochu foremná, ani přesto ale nevlaje jako obyčejná látka a drží si svůj charakteristický zápach. Zbytek kostýmu je doplněn světlou látkou, která působí jako imitace kovu. Oba tak působí, jako kdyby na sobě měli rozložené části pneumatiky – ráfek i samotnou gumu. Drobné doplňky jsou z opravdové oceli a další ozvláštnění kostýmu jsou i led proužky. Ty byly použity i na obuv, která i přes vnitřní výztuž jistě nebudou zrovna nejpohodlnější.
- 7. kraj - Cici Torje & Rowan Weston
- Quinn: 3/6 || Náhodný hráč [Arte]: 2/4 || Designer: Ianthe Deacon
- Pozn.: Ani Sedmý kraj není výjimkou a poslušně se drží Ianthina letošního retro trendu. Tentokrát se vydáváme do sedmdesátých let dvacátého století, zlaté doby disco hudby. Dívka je oděná v jednoduchém světle zeleném overalu se zvonovými nohavicemi, které zdobí tmavší vzor listů – zeleň je přece jen dominantou Sedmičky. Kostým je střižený tak, aby komplimentoval její štíhlé postavě, což zdůrazňuje ještě zlatý pásek v pase. Aby však overal nepůsobil nudným dojmem, v oblasti stehen a lýtek je zlatě vyšívaný, přičemž vzor kopíruje listy pod ním. Nemohou chybět ani zlaté boty na velmi vysokém podpatku. Pravou chloubou kostýmu však je zlatý náhrdelník ve tvaru stromu, který zdobí dívčin krk. Ani chlapec však nezůstává pozadu – díky absenci vrchního dílu stylistika vystavuje na odiv jeho vypracovanou postavu, přičemž kalhoty tvoří stejná látka, z níž je ušit i dívčin overal. Chlapcovu muskulaturu však zvýrazňuje ještě zlatý sprej, který ve světle reflektorů vytváří dojem skutečně velmi svalnatého těla.
- 8. kraj - Ashley Sullivan & Lamonte Hall
- Quinn: 4/6 || Náhodný hráč [Arte]: 3/4 || Designer: Inkognito (Alaska)
- Pozn.: Kostým je barevný jako duše těchto obyvatelů, kteří z většiny překypují kreativitou. Celé to je jen o barvách, co má oblečení na sobě, a značí právě kreativitu tohoto kraje.
- 9. kraj - Rosalynn du Bellay & Cody Leonios
- Quinn: 3/6 || Náhodný hráč [Arte]: 1/4 || Designer: Inkognito (Alaska)
- Pozn.: Splátci v kostýmu mají zahalené tváře ve stínu temnoty do chvíle, než je na ně namířeno světlo reflektoru. Celý kostým představuje samotnou smrt a inspirací pro něj byla kosa, kterou oba splátci i drží, obě jsou však také ztupené, aby si nemohli ublížit.
- 10. kraj - Maeve Siegfried & Niko Kindly
- Fion: 3/6 || Náhodný hráč [Arte]: 3/4 || Designer: Val-Kyrie
- Pozn.: Ocel je pro Desátý kraj velmi důležitým materiálem. Ať se jedná o řetězy držící zvěř či zločince, nikdo nemá pochybnosti o tom, že by se bez ní nejspíše neobešli. Letošní kostým Desítky jí vzdává hold. Zatímco některé části kostýmu jsou z ní celé, většina tak pouze působí, aby se splátci mohli lépe hýbat. Materiál vypadá, jako kdyby už delší dobu procházel korozí. Kolem těla mají Maeve i Niko omotané řetězy a z některých částí jejich kostýmů vychází ostře vypadající čepele, které jsou ovšem v realitě otupělé, aby splátce náhodou nenapadlo s nimi provést něco hloupého. Nad hlavou oběma poletují malé kousky oceli. Pro větší efekt je kostým doplněn o falešnou krev, na znamení toho, že s tou reálnou se v Desátém kraji obyvatelé setkávají poměrně často.
- 11. kraj - Mabel Hopeless & Nathan Morrison
- Quinn: 6/6 || Náhodný hráč [Arte]: 4/4 || Designer: Kesame Brannan
- Pozn.: Jemná kombinace růžových odstínů má v pozorovateli navozovat klid. Zároveň poukázat na to, že splátci z tohoto kraje většinou oplývají nevinností a rozhodně nejsou rození zabijáci. Toho jsou symbolem i živé kvítky připomínající květy třešně, jež mají poukazovat mimo jiné i na to, že jsou oba teprve na rozkvětu svého života, stejně jako stromy na jaře. Květy jsou uchyceny na proužcích vytepaných ze zlata a formovaných přímo na těla splátců, aby jim opravdu seděly. Tím, že se jedná o pevný kov, splátci mohou působit, že jsou jimi svázaní a skutečně nebudou schopni zvedat úplně ruce nad hlavu. I to je opět symbolické, jedná se o vyjádření toho, jak i krásné věci dokáží omezovat. Mikinové pončo má za úkol skrýt křivky svého nositele, aby ani jeden z nich nemohl být posuzován dle toho, jak vypadá. Náhodou není ani to, že oba kostýmy vypadají téměř totožně, to má odkazovat na to, že si ve výsledku jsou všichni hodně podobní. Na první pohled tedy kostým působí něžným dojmem, ale skrytých významů na zamyšlení v sobě nese opravdu dostatek.
- 12. kraj - Mellisa Lindley & Remmo Neri
- Quinn: 5/6 || Náhodný hráč [Arte]: 4/4 || Designer: Kesame Brannan
- Pozn.: Oba splátci jsou oblečeni do třpytivých kousků, které by na ně měly přitáhnout pozornost a zaujmout diváky. Kombinace černé a červené má odkazovat na hořící uhlí. Aby se však podtrhl nezájem, který Kapitol vůči tomuto kraji má, mají na sobě splátci plášť. Ten je ušitý ze speciálního lehkého materiálu, jež odráží světlo a způsobuje tak dojem neviditelnosti. Zepředu jsou, díky částečnému rozhalení pláště, oba hezky vidět, ovšem zezadu působí jako levitující hlavy. Pokud by se splátce rozhodl do pláště zabalit celý, nebude k zahlédnutí vůbec. Jedná se o jasnou narážku na fakt, že Dvanáctý kraj již dávno ztratil svoji slávu.