Monday, July 22, 2013

2nd Victory Tour



Zúčastnit se večírku mohou všichni, ale během turné jen obyvatelé krajů a důležití lidé.

23.7. - 3.8.
12. kraj - 1. kraj = (Proslov vítěze, rozhovor s vítězem - pokud se chcete někoho na něco zeptat.)

5.8. || 20:00
Kapitol = Večírek u prezidentky Virtuové (Stylisti můžou navrhovat nějaké šaty a nebo si seženete sami.) - Šaty musejí být elegantní a dlouhé. Můžete i dlouhé sukně nebo krátké a úzké, ale žádné koktejlky.
Kde: Panem → Capitol → Město → Prezidentský dům


DŮLEŽITÍ LIDÉ

vítězové - Jason Seatton, Chantelle Raymond, Lily Ellingson, Chace Styron a Adam Essin
mentoři - Clove Mason a Doutzen Marine
uváděči - Morgan Nissen, Mag Tennant a Amanda Collins
stylisti - Mag Tennant, Amika va Ronzskovn a někdo ze záskoku


BODY ZA ÚČAST
Adam Essin - 32 b
Calleigh Lynd - 2 b
Chace Styron - 25 b
Chantelle Raymond - 14 b
Clove Mason - 6 b
Doutzen Marine - 3 b
Jason Seatton - 30 b
Kit Fulminius - 2 b
Lily Ellingson - 38 b
Mag Tennant - 3 b
Regan Cais - 3 b



Proslov Adama Essina v 7. kraji
Keď ste v aréne, je dosť ťažké nájsť niekoho, kto by vám kryl chrbát. Obzvlášť, keď každý myslí na to, ako vás zabiť. Preto som bol od začiatku vďačný za prítomnosť Lacey. Najskôr to bola len spojenkyňa. Neskôr, keď som ju lepšie spoznal, bola to parťáčka. Členka nášho týmu. Až keď zomrela, uvedomil som si, že to bola aj skvelá kamarátka. Lacey bola zábavná a priateľská. Mal som pocit, že z nej nemôžem pustiť oči, aby sa nejako nedostala do problémov, no zároveň sa na ňu dalo v každej situácii spoľahnúť. No nakoniec som predsa len spravil chybu a nenasledoval ju, keď som mal. Je mi to skutočne ľúto. Som si však istý, že Lacey by sa potešila, keby zistila, že aj vďaka nej som nakoniec porazil našich súperov.

Proslov Jasona Seattona v 6. kraji
Zdravím obyvatele šestého kraje, vím, že mě a ostatní splátce z první, druhého a čtvrtého kraje nemáte moc rádi, díky chování a také kvůli tomu, že většinou jsme to právě my, kdo zabíjíme vaše děti. Nechtěl jsem to udělat, ale váš pud sebezáchovy vás k tomu prostě donutí. Vaše děti pro mě byli naprosto neprozkoumaná krajina. A věřte mi, že kdyby jste byli v aréně vy, také by vám asi nezbylo nic jiného, než zabít ostatní, dokud se s nimi neseznámíte. A můžu vás ujistit, že Nathan byl opravdu silný soupeř.

Proslov Lily Ellingson v 6. kraji
Dobrý den, Šestý kraji. Nikdy jsem si nemyslela, že se dostanu do Her. A už vůbec jsem nebrala v potaz možnost, že kdyby mě náhodou vylosovali, podařilo by se mi to skutečně vyhrát. Panem je však země nečekaných možností, a tak se stalo skutečností, že jsem se z arény vrátila živá právě já. Ačkoliv vidíte vše, co se tam děje, a myslíte si tak, že skutečně víte, co se tam děje, opak je pravdou. Teď už sama vím, jak obrovský je rozdíl mezi sledováním, tréninkem a samotnými Hrami. Chápu, že mě nemůžete mít rádi a to za žádných okolností. Koneckonců jsem to byla já, kdo zabil v mém ročníku vaší splátkyni. Chtěla bych však alespoň prostřednictvím těchto slov vzdát hold její odvaze, kterou v aréně prokázala. I když jsem to tehdy vnímala naprosto jinak, teď už její počínání dokážu pochopit. Takže ať už je její rodina kdekoliv, mluvím teď k vám. Vaše dcera byla bojovnice a velmi slušný protivník. Můžete na ni být pyšní. Děkuji za možnost se utkat se splátcem jako byla ona.

Proslov Adama Essina v 6. kraji
Ahoooj šiesty obvod! Budem k vám úprimný. Žiaden dojímavý príhovor som si nepripravoval, pretože všetko dôležité o Hrách už bolo povedané. Ako už spomenula Lily, ani mne nikdy nenapadlo, že by som mal vyhrať Hry. Viacerí z vás ma poznajú a vedia, aký som. Dokážem zabiť tak králika. Samozrejme, keď s ním skončím, bude to veľmi chutný králik, ale to je všetko. Prvých niekoľko dní som prežil vďaka Lacey a neustálej ostražistosti. Potom to už začínalo byť horšie. Začal som sa báť, ale to je v Aréne asi najnebezpečnejšia vec. Strach. Zistil som, že si nemôžem pripustiť tie hrozné myšlienky, ktoré mi chodili po rozume. Naopak, je dôležité sa sústrediť na tie dobré veci. Na to, aká bola aréna krásna, že som v nej nikdy nebol celkom sám alebo to, že kým ostatní už sú mŕtvi, ja stále žijem. V aréne opäť pochopíte, ako veľmi si ceníte svojich blízkych. V najťažších chvíľach som myslel práve na nich Musím povedať, že som mal obrovské šťastie. Ak nemáte šťastie, žiadna snaha vám nepomôže,* na chvíľočku sa odmlčí a pohľadom prejde aj po ostatných. Snaží sa nájsť rodičov Arye, dievčaťa z jeho obvodu, ale nie je si istý, či sú to skutočne oni. *Mrzí ma smrť mojej krajanky Arye. V aréne som sa s ňou nestretol a veľmi som ju nepoznal, no dúfam, že by sa tiež tešila z víťazstva svojho obvodu. Som hrdý, že pochádzam práve odtiaľto!

Proslov Jasona Seattona v 5. kraji
Zdravím vás, obyvatelé pátého kraje... Vím, že je pro vás asi těžké tu takhle stát a poslouchat vítěze, jak mluví o vašich mrtvých dětech. *Ano, prostě jim to musel připomenout. Jeho proslov by pak ztratil tu podstatu.* Proto nebudu protahovat vaše utrpení a chtěl bych vás ujistit, že nám bylo poctou bojovat s někým takovým, jako byli vaše děti. Dobře reprezentovali váš kraj a myslím si, že by jste na ně mohli být hrdí. Tímto jim vzdávám hold!

Proslov Lily Ellingson ve 4. kraji
Krásný den, můj milovaný domove! Hrozně ráda vás tady všechny vidím. Když si uvědomím, že z části za tohle shromáždění můžu já a mé vítězství, cítím se výjimečně. Při pohledu na každého z vás jsem skutečně pyšná na svůj původ. Není krásnějšího kraje, než je ten náš. Ačkoliv mi aréna nijak zvlášť nepřipomínala domov, myslela jsem na Čtyřku po celou dobu trvání Her. Chtěla jsem dokázat, že dva předchozí vítězové nejsou jenom náhoda, že 4.kraj je pravým a nefalšovaným krajem profesionálů. Je mi nesmírnou ctí tady dnes před vámi stát, v tomto nezaměnitelném okamžiku, kdy se oslavuje mé a Jasonovo vítězství. Mohu vám všem, co tady teď jste, slíbit, že učiním vše pro to, aby se i v budoucnu rozšiřovaly řady našich vítězů. Aréna sice není zrovna dvakrát hostinné místo, ale dá se přežít. Má to svou cenu, nicméně se to dá dokázat. A pokud máte nejen schopnosti, ale i pevnou vůli, trochu štěstí a schopné spojence, nemůžete dopadnout zle *Až moc pozdě si uvědomí, že zabrousila do vod, kterým se původně chtěla vyhnout. Já jsem touto kombinací disponovala a jen díky tomu tu teď mohu stát. Chtěla bych vám všem poděkovat, že jste minimálně sledovali můj ročník a někteří z vás i fandili. Bylo mi ctí bojovat za můj rodný kraj. Děkuji.

Proslov Jasona Seattona ve 4. kraji
Zdravím všechny moje krajany! Chtěl bych Vám všem říct, jak moc jsem rád, že jsem zase ve svém rodném kraji. I když ne na moc dlouhou dobu. ak vidíte, žádný papírek jsem si nepřipravil. Doufal jsem, že to přijde od srdce a to se právě teď děje. Chtěl bych Vám toho říct tolik, ale nevím, jak to mám všechno zformulovat, aby jsme mě pochopili a nemysleli si, že jsem blázen. Začnu asi pocitem před sklizní. Nikdy by mě nenapadlo, že by mě mohli vylosovat do her. Říkal jsem si, že je tu spoustu jiných dětí, které by mohli být vylosovány, ale já jsem si přál, aby nebyl vylosován nikdo. To bohužel nejde, takže jsem byl vylosován já. Abych Vám řekl pravdu, byl jsem překvapený to ano, ale jiné žádné emoce ve mně nebyli. Došlo mi to až po tom, co jsem se rozloučil s rodinou a nastoupil do vlaku. Bylo hodně náročné udržet svou psychiku aspoň na hranici příčetnosti. A ještě náročnější byli všechny přípravy na přehlídku, soukromé představení, ale hlavně rozhovor. Ten by ze všeho nejtěžší, mluvit o své rodině. S Veronicou jsme se seznámili někdy v polovině příprav. *Při vyslovení toho jména sklopí pohled k zemi.* Vytvořili jsme si k sobě velmi pevný vztah, ona nám našla spojence z našich řad. Bruta a Codyho. Nástup do arény nebyl tak hrozný, horší bylo poznat arénu, která byla nacpaná hromadou lysohlávek a dalších halucinogenů. Bylo to náročné a bylo strašně těžké zabít první oběť. Pak už to tak těžké nebylo, když ty lidi neznáte. Navíc jsem si zřejmě omylem dal nějaký halucinogen, což způsobilo odstranění veškerých zábran. A všechno se stalo rázem snazší. Veronicu jsem miloval, ale síla halucinací pokročila do stádií, kdy jsem se přestal ovládat. A...stalo se to. Tohoto činu lituji do dnes a byl bych stokrát radši, kdyby tu místo mě mohla stát ona. Ale doufám, že jsem splnil slib, který jsem jí dal a postaral se o malého Nicka. A ještě poslední věc, jsem hrdý, že pocházím právě odtud! Lid čtvrtého kraje je ten nejstatečnější, jaký znám!

Proslov Chace Styrona ve 4. kraji
Milí obyvatelé 4. kraje. Nemám vám co říct. Ze 4. kraje jsem nikoho nezabil a omlouvám se, že mě nemáte rádi, protože jsem vyhrál. Smůla co? Ne, to opravdu není sranda, já vím. Je mi líto, že syn a dcera někoho tady z vás zemřeli. Ať odpočívají v pokoji. Myslím, že to byli stateční lidé. Věřím v tomu. Jako 4. kraj několikrát vyhrál a taky několikrát prohrál. za poslední ročníky toho ukázali dost, takže byste neměli být naštvaní. I ostatní musejí vyhrát, tak nebuďte lakomí. 4. kraj je známý, jako kraj rybolovu a profesionálních splátců a taky to podle toho tak vypadá. Takže se mějte milí lidé, já odcházím a přeji vám to nejlepší do života.

Proslov Chantelle Raymond ve 4. kraji
Zdravím, obyvatelé Čtvrtého kraje. Už to je nějaký ten pátek, co jsem vyhrála hry. Ale jak už jsem říkala v Sedmém kraji, všechno si z her velmi dobře pamatuji. A Loras Stark, splátce za váš kraj, určitě nebyl výjimkou. Loras byl velmi statečný. Můj obdiv si získal už tím, jak odvážně chránil malou holčičku z Devítky. Dostal se velmi daleko, za což na něj jeho rodina musí být velmi pyšná. Věřím, že takových, jako byl on, se v tomto kraji najde spoustu. Bylo mi ctí se s ním utkat v aréně. Stejně tak mi bylo ctí tu s vámi dnes stát.

Proslov Lily Ellingson v 2. kraji
Dobrý den, Dvojko. Je mi nad slunce jasné, že mě spousta z vás nevidí ráda. Sama mám někdy momenty, kdy pochybuji nad svým vítězstvím. Takový je však život. Udělala jsem věci, které už nezvrátím, ač bych tak učinila a velmi ráda. 2.kraj jsem během Her vždy obdivovala. Houževnatost a um vašich splátců mi nesmírně imponuje. Za každým z nich je vidět spoustu let tvrdé práce a píle, kterou jen tak někdo neoplývá. Sama jsem si prošla náročným tréninkem, a tak možná proto mi je 2.kraj trochu bližší, než ty ostatní. A hlavně z tohoto důvodu jsem si zvolila jako spojence právě vaše splátce. Nutno dodat, že minimálně jeden opravdu dostál této tradici a prokázal, že je plnohodnotný profík. Byl pro mě víc než spojenec. Ta krátká doba v aréně má jednu nepopiratelnou vlastnost - všechno je tam silnější a intenzivnější. Nikdy jsem si nemyslela, že budu schopná zažít tolik za pouhých několik dní s člověkem z úplně cizího kraje. Aréna je zvláštní místo... Nicméně bych tímto ráda vyřídila poděkování jeho rodičům a trenérům za vychování tak výjimečně statečného hrdiny, který se pro nás prakticky obětoval. Chci, aby si ho celý Panem pamatoval jako toho ztřeštěného kluka od schodů s hlavou splátce z 10.kraje na meči. Poznala jsem sice víc jeho tváří, ale tuhle si přeji skutečně zachovat, protože v tomto momentě jsem se necítila ohrožená. Stále jsem si připouštěla přítomnost smrti všude kolem, jen to bylo nějak...utlumené. Pomohl mi vyhrát, a proto se budu cítit vůči 2.kraji navždy zavázaná. Je mi líto, že Hry nejsou nastavené tak, aby existoval prostor pro víc vítězů. Na druhou stranu jste ale získali vítěze hned ročník na to. A to se počítá. Myslím, že máte být na co hrdí. Velmi oprávněně. Děkuji.

Proslov Jasona Seattona v 2. kraji
Ahoj všichni! Cody pro mě znamenal víc než spojence, stali se z nás celkem dobří kamarádi. Ale nastal čas, kdy jsme se museli odtrhnout. Měli jsme ve svém spojenectví zrádce, snad moc dobře víte koho. Jméno říkat nebudu. Je mi líto, že jsem ho nemohl zachránit před smrtí, ale byl to čestný a spravedlivý kluk. Splátkyni z vašeho kraje jsem bohužel neznal, ale i přesto, můžu tvrdit, že byla opravdu statečná a bojovala za svůj život do poslední chvíle. Žijte v pokoji!

other worlds

stranger2s.jpg