Saturday, April 05, 2014

3rd Pentagames - Rozhovory = 2. skupina II




  • 7. AVERY DESIRABLL
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 6/10 || Designer: Unknown
  • 7. ALAN DARFELL
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 0/10 || Designer: Unknown
Strom, strom, strom. Jak se prosím tě dokážeš vyznat co vlastně kácíš? Pro mě to všechno vypadá stejně.
Snažím se kácení vyhýbat. Co na tom všichni maj? Přijde mi, že většina těch dřevorubců má místo mozku sekeru. Ale, důležité je, že poznám jehličnan od listnatého stromu, to stačí, nebo snad ne? Vím, že kdyby mě nevybrali do Pentagames, tak bych tuhle práci asi dělal taky, ale určitě by mě to nebavilo.

Už ti někdo řekl že máš pěkné oči? A vůbec, nepřijde ti že jsou ženy často zvýhodňovány nad muži při těžkých pracích i když by to zvládly?
Ale nemám.. Ty je máš hezčí, Perrie. Mě osobně někdy přijde, že u nás v 7. Kraji ženy pracují víc jak ty óbr dřevorubci. Když vidím, jak se starají o děti, nebo třeba doma vaří a uklízí, přijde mi, že mají víc práce jak my všichni dohromady.

Jak si myslíš že je na tom teď tvá rodina? Nechceš jim něco vzkázat?
No, nadšení z toho asi nejsou. Jen jsem chtěl říct. Nestihl jsem se s vámi rozloučit, protože mě "někdo" rychle táhnul do vlaku, že Charlotte? No, chtěl bych vám vzkázat, abyste kvůli mně netruchlili. Pokusím se pro vás vyhrát, ale nic neslibuji.
  • 8. MANDY SOULMATE
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 8/10 || Designer: Cadence Lexie Joslyn
Vypadáš jako celkem citlivá dívka. Jak jsi se vyrovnala s tím, že jsi byla poslána do her zrovna letos?
*Mírně zrudne, zakucká se ale drží se statečně* Já..víte..nechtěla jsem sem, doufala jsem že tento rok ještě vydržím a potom..že to bude všechno v pohodě. Netuším jestli mám letos vůbec nějakou šanci* žmoulá lem šatů a nervózně se rozhlíží* Je to tu opravdu pěkné ale..víte..já chci prostě domů, nic víc opravdu nepotřebuji. Ani to bohatství, ani tu slávu.

Do her je vybráno čím dál tím více mladých lidí. Myslíš si že kdyby se přestali mladí lidé rodit, skončili by hry?
*Jenom si prohrábne vlasy* Cože ? No, já si myslím že tomu by se nějak zabránilo. Že by k tomu ty lidi donutili, nebo by vybírali rovnou z jejich řad. Nemyslím si že je tu nějaká naděje na zastavení těchto her, dokonce si ani nemyslím že to někdo opravdu dokáže, i když se o to už dost lidí pokusilo..*umlkne ale stejně potichoučku pokračuje* a kvůli nim teď sedím tady.

Která věc z tvého kraje ti teď nejvíce chybí?
*Mírně se jí rozzáří obličej* To bude určitě můj pejsek Maya! Je to takové moje malé zlatíčko, opravdu malé, ale hodná je, moc hodná. Nikdy bych ji nevyměnila a dala bych cokoliv za to, aby mohla být teď tady se mnou! A kdyby šla se mnou do arény..chránila bych ji za cenu vlastního těla, je to totiž tak hodná dušička, nezasloužila by si zemřít *rozplyne se nad ní že ani nevnímá konec rozhovoru*
  • 8. MIKE FIERCE
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 5/10 || Designer: Unknown
  • 9. ELIZABETH CAREER
  • BODY = rozhovor: 5/10 - oblečení: 4/10 || Designer: Goldie Willson
Pokud by jsi se stala letošním vítězem, co by jsi udělala jako první, po tom co by tě korunovali?
Myslím, že bych byla ten nejšťastnější člověk na světě. Pro 9. kraj bych byla první vítěz. Ale co bych udělala jako první? Toho je spousta. S rodinou by jsme se přestěhovali do krásného velkého domu a můj bráška by měl svůj vlastní pokoj, po kterém tak touží. Pak by následovalo turné vítězů. Určitě bych pomáhala i lidem v nouzi, někteří obyvatelé nejsou na tom zas tak dobře. Ale úplně první bych strávila celý den s rodinou a povídali si, hráli různé hry a podobně. Snad už by nás čekal jen spokojený život.

Jaký typ arény se ti prozatím nejvíce líbil, tedy, přišel ti jako nejvhodnější k přežití právě pro tebe?
Aréna, byla velmi hezká v 107. ročníku s názvem Candyland. Tvůrci ji vymysleli velmi dobře. *roztomile se usměje do publika* Ale k přežití pro mě mi moc nepřišel. Spousty splátců zemřelo na podchlazení a tento způsob se mi moc nezamlouvá. Ale aréna v které bych nejspíš přežila by byla Cruise Ship ve 106. ročníku nebo aréna, která se jmenovala Paradise ve... *zamyslí se a hledá odpověď v Periiných očích* ...101. hladových hrách.

Jakou věc nejvíce nesnášíš na arénách. A tím myslím počasí, nevyzpytatelnost mutů a splátců, cokoliv co tě opravdu irituje.
Jak už jsem říkala v minulé otázce, nemám ráda když lidé umírají na podchlazení. Způsoby mučení splátců, jsou velmi nehezký pohled. Tvůrci se snaží aby každý den se něco dělo a když ne, pošlou muty. Už měli hodně podob, myslím, že byl tygr a medvěd. Ale teď si nejsem jistá.
  • 9. LESLEY WILKENING
  • BODY = rozhovor: 5/10 - oblečení: 4/10 || Designer: Goldie Willson
A máme tu Lesleyho Wilkeninga rovnou z 9. kraje!
*Když uslyší své jméno, tak nejistým krokem přijde na pódium. Ruce se mu potí a lehounce třepou a ve tváři má křečovitý úsměv. S malým pocitem úlevy se posadí do křesla, protože tohle by asi neustál. Usměje se na všechny strany, jako by se ostatní i sám sebe snažil přesvědčit, že je to v pořádku. Pak svůj pohled zaměří už jen na moderátorku a čeká na první otázku.*

Ach, tady je sympatický hošík! *Usměje se.* Tak co? Chutná ti u nás jídlo nebo je to u vás lepší?
Jídlo? *Optá se nejistě. Opravdu se ho ptá na jídlo? Kdy to ale vypadá, že to myslí vážně, musí se usmát.* Jídlo vám tu musím pochválit. Je to rozhodně lepší, než patka suchého chleba k večeři. A máte tu strašně dobré kuře! Nemůžu se ho nabažit. *V očích má takové ty dětské jiskřičky a na tváři o dost uvolněnější úsměv.* A pečené brambory. Ty pečené na ohni jsou možná drobátek lepší, ale i tak jsem si je strašně oblíbil. Takže musím přiznat, že jídlo tu vážně připravit umíte. *Pokýve hlavou a snaží se zatvářit více dospěle.*

Tak to jsme rádi. *Zachichotá se.* Ale jsi takové tíntítko. Zvládneš v aréně přeprat větší kusy?
*Při tom, když ho nazve tintítkem, se zatváří trochu ublíženě.* Ano, možná jsem ještě mladý a slabý, ale mám dost rozumu, abych se dobrovolně nehnal proti silnějšímu. *Praví a snaží se tvářit jako dospělý.* Také mám jiné přednosti, než je síla. Ale ty bych si rád nechal pro sebe. *Pousměje se na moderátorku a utře spocené dlaně do kalhot. Je pořád trochu nervózní, ale není to tak strašné, jak myslel.*

Pravda. Určitě chytrý jsi. *Pousměje se.* Máš už připravenou nějakou taktiku a svěří se nám s tím?
Taktika se vymýšlí za pochodu. Nemůžu vymýšlet taktiku, když neznám všechny podmínky. Nevím, jak velká bude aréna a jestli budu moct utíkat či budu muset nějak bojovat. Nevím, jestli to bude přírodní městská či snad vodní aréna. Nebo nějaká úplně speciální. Nevím nic. Proto nemá cenu vymýšlet taktiku. Ale až ji vymyslím, dám vám vědět *Znovu se usměje.*

A teď už tě nechám být! *Zvedne se a ještě ho představí.* Lesley Wilkening! *Zatleská mu a dovolí mu už odejít z pódia.*
*Zrovna se do toho pomalu začínal dostávat. Škoda. Poděkuje moderátorce a za zběsilého mávání publiku odchází.*
  • 10. XAVIER MATISON
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 7/10 || Designer: Cadence Lexie Joslyn
Přivítejte prosím Xaviera Matisona mezi nás!
*Dojde pomalu k Regan. Nelíbí se mu to, protože je na řadě a kvůli tomu se aréna blíží, takže se netváří zrovna 2x moc nadšeně.* Ahoj všichni! *Usměje se a sedne si do křesla.*

Také tě zdravíme. Páni ty jsi vysoký, nemáš s tím nějaké problémy nebo naopak to má nějakou výhodu? *Dívá se na něj.*
Tak jak kdy, asi je v tom více nevýhod, ale nikdy jsem o tom nepřemýšlel, protože mě to zas tak nevadí. *Promne si rty a jen pokrčí rameny.* Vůbec mi totiž nevadí moje výška a nejsem zas tak velký, možná oproti mýmu otci, ale v mém kraji je víc takových a možná i vyšších. *Usměje se.*

Jaké zbraně máte ve vašem kraji, a které bys uvítal v aréně?
Uff, my tam moc výběrů, jako tady ve výcvikovém centru nemáme. *Zasměje se.* Vlastně tam máme spíše sekáčky a možná nějaké biče, občas nějakou tu pušku a pistoli. *Pokrčí rameny.* Já jsem se tomu moc nevěnoval. Spíš znám jen kuchyňské nože a takové blbosti. A v aréně bych uvítal vše, co by mi pomohlo. S každou ostrou věcí se dá pracovat. A bohužel netuším, zda s něčím vůbec umím, ale dýka nebo nůž může postačit. Možná by mohli dát mašinu, kde se zpracovává maso a já bych tam mohl všechny hodit a nemusel bych je zabíjet svýma rukama. *Zasměje se, i když je to trochu morbidní. Hned ale přestane, aby z něj neměli spláítci nějakého maniaka, a pak by se sešla groupa a zabili ho.*

Tak nám přece jenom můžeš povědět, v čem jsi nejlepší. *Usměje se.*
*Ani moc dlouho nad tím nepřemýšlí a hned spustí.* No, asi to bude vaření. Pomáhal jsem a pomáhal bych ještě otci zpracovávat maso. Nejlépe si poradím se steaky a taky je mám rád. Sice je mi líto těch zvířat, ale nebudu si tady nic nalhávat. Je to příroda a nebudu ze sebe dělat vegetariána jenom kvůli tomu. A vůbec, jíst jen zeleninu není úplně zas tak zdravé.
*vejde na pódium a uvidí všechny ty kapitolany. tohle je hroný a ještě k tomu má na sobé to co má. nejraději by si vzala kalhoty a kecky a vypadla z tohohle sudia někam na vzduch. nahodí svůj milý úsměv a sedne si k moderátorce*

Vypadáš na opravdu energické děvče. Určitě nám tedy povíš jaký krásný život máte ve svém kraji?
Ach jedenáctý kraj *řenkne a zavře oči a představí si domov, vydechne. otevře oči a usměje se na moderátorku* život v jedenáctém kraji je velmi bohatý. myslím tím, že všude kolem je spousta rostlin a barev a ta vůně. nejrásnější je to když je jaro a vše začne kvést. a ty naše jablka. ochutnala jsem tu spoustu vynikajícího jídla *podívá se do publika* ale nic se nevyrovná našim červeným jablíčkům *řekne*

Myslíš si, že jsou profesionální splátci často přeceňováni, nebo máš opačný postoj, že si své uznání zaslouží?
*tuhle odpověď si musí hodně dobře promyslet, aby tím někoho nenaštvala* no co je vidět v hrách tak věčina z nich je asi opravdu dobrá, ale když se to srovná s ostatními kraji, tak profíci mají vycviková centra tak je jasný, že budou dobří. mají něco co ostatní ne, ale bylo i spoustu jiných dobrých neprofíků a ti si zaslouží uznání, že jseou dobří i bez výcvikových center v kraji *řekne a pak se mile usměje*

Nádherné šaty. Ale představ si že by jsi v nich musela běhat po aréně. To už by tak pohodlné nebylo, co?
no to nejspíš ne *zesměje se a uhladí si šaty* já která leze po stromech a lelkuje z bratrem jsem vůbec ráda, že sem zvláda dojít těch pár metrů aniž bych ty šaty zničila *zasměje se* a představa, že bych v nich bojovala? *představí si to a pak se oklepe, jako že by to fakt nešlo* to by snad nezvládl ani nikdo z kapitolu *řekne*
*už to byla poslední otázka tak si potřese ruku s moderátorkou a odejde*
Jsi posledním splátcem kterého tu teď vyzpovídávám. Před tebou se předvedlo opravdu dost lidí. Takže, je tu něco čím by jsi nás dokázal ohromit?
*Zvedne obočí a podívá se na tu ženu. Opravdu se ho zeptala na takovou blbost?* On přede mnou někdo byl? Ani jsem si nevšiml. Nevím jestli je tu něco, čím bych vás dokázal ohromit. Jsem jen obyčejný kluk z Dvanáctého kraje, který má možná o trochu více svalů než ostatní a vyzná se v trávě, ale nic víc na mě zajímavého není. *Napadne ho, že si ostatní možná pod pojmem tráva představí něco jiného a okamžitě se to rozhodne vysvětlit.* Myslím trávu jako tu, co roste na louce. Ne tu, co tady možná požívají někteří vítězové. *Zazubí se a čeká, jestli přijde další r&aac ut e;na do břicha nebo tentokrát jen do obličeje.*

Dvanáctý kraj to zřejmě nemá lehké. Co si myslíš, je váš kraj prezentován dobře, nebo špatně?
*Upřímně se rozesměje, jako by to byla největší blbost, kterou kdy slyšel.* Hmmm, náš kraj by mohl být reprezentován dobře, kdyby jsme měli jiného vítěze. Nic proti Andymu nemám, ale na veřejnosti se chová jako úplný idiot. To, jak ho chytil záchvat šílenství na naší přehlídce bylo více než výmluvné.* Začne a má chuť si dát za to facku. Neměl by urážet svůj kraj, neměl, ale nic se nedá dělat, Nufa je hrozný idiot.* Takže doufám, že konečně od nás zase někdo zvítězí a ukáže všem, že i náš kraj je milý a inteligentní, jen hold nemáme štěstí na in t eligentní vítěze. *Ukončí debatu a počká na další, poslední otázku.*

A teď úplně poslední otázka tohoto večera. Myslíš si že existuje nějaký skutečný důvod proč je tu letos 48 splátců? Tedy, proč chtěa prezidentka tolik lidí?
*Jeho mozek šrotí nějakou inteligentní odpověď, kterou ale ne a ne vymyslet.* Žádný důvod podle mě neexistuje. Jenom paní prezidentka potřebovala nějaký důvod, jak se zbavit více hladových krků a Pentagames se jí k tomu jistě hodily. Má to být přece velká akce, i když Čtvrtohry budou jistě veselejší a zajímavější, ale mám pochybnosti o tom, že se jich dožiju.* Odpoví na její otázku a vstane. Všem se ukloní a naposledy jim zamává. Pak co nejrychleji uteče z podia, než po něm někdo začne házet vajíčka či jiné ovoce.*

other worlds

stranger2s.jpg