Monday, April 21, 2014

4th Victory Tour = Speeches




Theodor Finnigan: Zdravím Dvanáctý kraji. Mám-li být upřímný, nijak jsem vašim splátcům nevěnoval pozornost. No, když vezmete na potaz, že jsem neměl váš kraj na starosti. Ovšem ne všechny splátce z vašeho kraje jsem ignoroval. Kupříkladu si vzpomínám na Dorothy a Felixe. Především na Dorothy, kterou jsem, pokud mi neblbne paměť, viděl umírat v rukou Cleow. Sice jsem Dorothy neznal, ale domnívám se, že to byla… dobrá dívčina aspoň ve svém raném věku. Ale totéž by platilo i pro Felixe. A upřímnou soustrast Andy, sice máš divný styl života, ale zasloužíš si jej. Zatím nashle, Dvanáctý kraji. +2

Olga Campbell: Dvanáctý kraji, ehm, nijak se před vámi nekaji, nezabila jsem totiž ani jednoho vašeho splátce, ale je to smůla, že žili jen krátce. Jenom vím, že jeden z nich se sám dal do boje proti profíkům, to zaslouží můj velký obdiv k vám, horníkům, i sebevražda musí něco znamenat, no, taky je to řešení arénních dilemat. Osobně jsem je neznala, víc už bych vám tady lhala, ale rozhodně jste stateční, ale to se tady někomu řeční, zvlášť když povídám jenom blbosti, je to prostě k zlosti. +2


Theodor Finnigan: Ehm, takže… Téměř na poslední chvíli před hrami jsem byl zcela sám. Neměl jsem žádného spojence, dokud jsem se náhle nesetkal s Xanderem. Bez jeho přítomnosti, bych zešílel… vlastně, já už jsem tak "trochu" šílený. Škoda, že ještě chvíli nevydržel. Jeho spolukrajenkyni jsem neznal a pokud se nemýlím, měl jsem na starosti vaše splátce v 113. hrách. Nevzpomínám si, že bych si s nimi prohodil pár slov ale i tak měli bez mé pomoci celkem slušnou šanci na vítězství. +2

Olga Campbell: Ahoj tady v Jedenáctce, je sice těžké hledat slova, ale kdo by nevěřil sladké osmnáctce? Neměla jsem s vašimi splátci nic společného, ani jednoho příbuzného, až na toho kluka, musel prožít strašlivá muka, jelikož vyletěl do vzduchu i s podstavcem a více už nebyl krasavcem, ale chtěl ten samý batoh jako já, na očích se mu to zná, takže kdyby neumřel hned před gongem, nikdo jiný než já by tady nebyl nazýván King Kongem, asi bych ho zabila, kdybych mečem ho bacila, debila. Nicméně na přehlídce, tak pěkné šaty vidí se jen řídce, už jenom kvůli nim se stojí za to přihlásit do Her, jen tak dál, Jedenáctý kraji, jen se per! +2


Theodor Finnigan: Zdravím, Desítko. Ve svých hrách jsem ani jednoho z vašich splátců neublížil a domnívám se, že si je ani nepamatuji. No… až na Fluxe. Téměř jsem ztratil dech, když jsem sledoval finále mezi vašim splátcem a Olgou. I když byl krůček o vítěztví, u mě jste se vyznamenali. To ano a doufám, že se vaši splátci vynasnaží v dalších hrách vyhrát. Děkuji za pozornost. +2

Olga Campbell: Desítko, především už si nemyslím, že jste nějaké dítko. Ještě při zabíjení toho prvního kluka, kdy neujela mi ruka, jsem o tom byla dost přesvědčená, netušila jsem, že Desítka se takhle vyznamená. U vraždy té dívky mohla jsem se jenom divit, jak dlouho v aréně se dokáže tenhle kraj uživit. Dalšího splátce sice nemám na svědomí, ovšem byl to můj krajan, co do něj zbraň zalomí, přesto je to Jednička, co za to všechno může, celičká. Nathanielovi jsem dlužníkem, vězte to, že byl silným protivníkem, i když toho vraždění nijak nelituji, přesto za svůj život vám děkuji. +3


Olga Campbell: Zdravím v Devítce, je mi jasné, že teď všichni vzhlížíte ke své favoritce, takže budu mluvit jenom krátce o vaší arénní památce, kdyby pršelo, už teď bychom měli promočené kabátce. Vašich splátců jsem si moc nevšímala, žádného z nich jsem ani nepovažovala za rivala, v podstatě celý tenhle kraj nemám ráda, lepší je rozhodně i roláda, jste tři na druhou, násobilka dělá mě tuhou, ale tohle číslo vám závidím, nakonec se k nějakému rozumnému slovu dopídím. +1


Lewis Holbourn: Milí lidé žijící v Sed- Osmém kraji, vážně se mi moc líbí tahle vaše poněkud skromná fontánka. To je jedna věc k vašemu kraji. Druhá... Hádám, že bych chtěl poděkovat za veškeré služby vašeho kraje. Nebýt vás, stál bych tu dnes asi tak maximálně se suknicí ze stébel trávy. A navíc kdybyste viděli, co všechno s vašimi látkami dělají v Kapitolu... Zkrátka vaše činnost se svou důležitostí přibližuje k významu jídla, ale aby se vám moc nezvýšilo ego, ještě toho v tomhle ohledu máte dost co dohánět. No ale co je nejdůležitější, chci vám poděkovat za vaše splátce. Konkrétně za tu holku, která byla se mnou v aréně. Ta... Eh, Alice? Alice Storm. Ze všech těch lidí tam s ní byla největší sranda. Takže té její společnosti si vážně cením, i přestože to netrvalo moc dlouho, než jsem ji dodělal. Díky moc a hezký večer! +2

Olga Campbell: Čauves osmičko, hned na začátek, splátci odtud mi vzali srdíčko, vážně jsme si je oblíbila, hlavně toho bibliofila. No dobře, pamatuju si jenom ty z první skupiny, celkem dlouho si hráli na hrdiny. Ta malá holka, byla malá, správně? Když jsem ji tam na té hoře viděla, chtěla jsem se jí zbavit, nějak zábavně, ale někdo mě předběhl, jsem naštvaná, jestli to někdo nepostřehl. A samozřejmě ten váš zabiják, nemusel umírat bůhvíjak, na toho buďte náležitě pyšní, teď mě napadá, kdyby víc posiloval svaly břišní, byla by tu větší šance, že by se připojil k vítězovské sebrance. Ale stejně, jste jeden z těch okolních krajů, opravdový mistr turnajů, který je můj oblíbený, tak nebuďte pořád tak poražený. +3


Lewis Holbourn: Zdravím všechny. Nějak si nepamatuju, že bych se kdy se splátci z vašeho kraje setkal. Vlastně z vašeho kraje asi ani nikoho neznám. I když... Vzpomínám si, že sem tam někdo během 113. Her v mojí blízkosti zmínil Chloé. Já osobně fakt nevím, co na ní všichni viděli, ale její soukromé vystoupení prý bylo fajn, takže těžko říct. Předpokládám však, že nemuselo jít o úplně špatnou holku. Eh, co jsem to ještě... Jo, chtěl jsem říct, že u vašich splátců se mi vždycky líbilo, jak parádně mávají se sekerami a to všechno. Já mám teda nejradši mačety a meče, ale sekery taky vypadají docela drsňácky. Takže to bude asi tak všechno, doufám, že mě nezklame vaše večerní hostina. Mějte se! +3

Olga Campbell: Takže zdravím i tady, pokud ještě nešilháte hlady, mám ještě co říct, tak mi prosím vyjděte vstříc. V mém ročníku se vaši splátci moc nevyznamenali, asi byli moc rozespalí, ale to až když jsme byli v aréně, předtím netvářili se tak kamenně zeleně. S Johnym jsem byla dokonce ve spiklenectví, vždyť vypadáte jako silný kraj, dřevorubectví, je to škoda, že se vyhodil do vzduchu, kdybych znala jeho plány, nepovzbudila bych ho na duchu, jenže jsem neměla žádnou zlou předtuchu. To je asi všechno ode mě z jeviště, takže, sedmičko, snad příště. +3


Theodor Finnigan: Šestý kraji, je mi ctí tě poznat. V minulých letech jste se hodně vyznamenali. Mám o vašem kraji mínění, že je silný a schopen zase svoji slávu získat. Doufám, že se vám to také podaří. Sice jsem se ani jednou s vašimi zástupci kraje nesetkal, vlastně výjimkou tvoří Aveline… mám pocit, že jsem ji zahlédl kdysi u Rohu a jsem ji vděčný, že mě nechala být. A chci na závěr vám poděkovat za vaši dopravu, která mně upřímně ulehčuje život. Děkuju za vaší pozornost. +2


Theodor Finnigan: Takže Pětko, Pětko, Pěstičko… Zdravím tě a jsem velmi rád, že tu stojím. Nemám žádný patřičný důvod, proč bych se měl zmínit o vašich splátcích, s kterými jsem byl ve hrách. Stejně už víte o jejich osudu a raději se o něm ani nebudu zmiňovat. Kostýmy vašich splátců v předchozích hrách byly opravdu úžasné. Nepřišel jsem tu, abych se zmínil jen o vašich splátcích a kochal se nad vašimi kostýmy… Oh, páni… nemůžu si představit, kdyby kraj jako vy neexistoval. To bychom už byli dávno bez elektřiny v čudu, že? No, jsem upřímně rád, že jsem poznal Bor-chci říct Stephanii… Nechci, abyste si mysleli, že je mezi námi… nějaký ten milostný vztah. To opravdu není. Beru ji jako… Beru ji jako kamarádku. Škoda, že jsem si neprohodil pár slov i s vaším druhým vítězem Andym… To by bylo asi vše. Měj se, Pětko! - Užuž se chystá vyskočit z pódia, když se náhle zastaví. Pozpátku se vrací k mikrofonu. S přimhouřenýma očima začne bloudit v davu, aby zahlédl plavou hřívu patřící jeho kamarádce. +3

Lewis Holbourn: Dobrý večer Pětko! Hned na začátek bych tedy pověděl pár slov o jisté splátkyni z tohoto kraje, ať to máme z krku... Spencer byla... No, už od začátku jsem ji prostě měl rád. Byla taková roztodivná a všechno, ale byla fajn. Úplný opak profesionálního splátce, řekl bych. Myslím, že se svojí situací potýkala dobře. Měla jednu velkou slabinu, ale i tak všechno zvládala jako jakýkoliv jiný, zcela zdravý splátce. Její konec nebyl úplně super, ale hádám, že kdyby přežila, mohl bych v aréně jednat jinak, kdyby na to došlo, a to by mě mohlo i zabít. K tomu se však nejspíš vrátím ještě v Prvním kraji. Takže vám děkuju za Spencer a asi i za jejího bratra, ačkoliv toho jsem vůbec neměl šanci poznat. Vyrábějte dál energii, jelikož to vám jde podle všeho moc dobře. A navíc, já bych vážně nerad používal svíčky, protože nikdy nevíte, kdy vám podpálí celý dům. Takže se jim prosím vyvarujte. +3


Ve 4. kraji se nám odehrálo menší divadýlko, kde jeden z vítězů Jason Seatton nabádal své občané ke vzpouře, nejspíš to vše bylo kvůli jeho sestře, která zemřela v posledních hrách. Poté jeden obyvatel 4. kraje hodil na pódium flašku a tímto skončil postřelený Henrym Gibbsem.

Theodor Finnigan: Krásný den vespolek. Jsem šťasten tu opět být. Chyběl mi mořský vzduch a smrad ryb. I když tu žiji pěkně dlouho, tak jsem se na něj ještě nezvykl. Připadá mi trapné zopakovat slova, která jsem kdysi pronesl v rozhovoru. Ale budiž… jsem rád, že nás někteří splátci reprezentovali náš kraj a ukázali, že nejsme až tak ubohý. Poprvé jsem měl na starosti Leanne a Nathanaela. Leanne jsem znal dřív, než ji vylosovali a jsem ji vděčný za společnost, když jsem nebyl zrovna ve formě. A Nathanael byl dobrý kluk a opravdu obě dvěma jsem přál vítězství. Totéž platilo u další splátců až do 3. Pentagames a bude i nadále platit. Ztratili jsme mnoho našich statečných bojovníků, ale nemá smysl se dusit vlastním žalem. Přeci jen nakonec nechceme, aby si o nás ostatní kraje mysleli, že jsme ufňukánci. To by bylo za dnešek vše a doufám, že se co nejdříve sem vrátím. +3

Lewis Holbourn: Ahoj. Je mi jasný, že Jasonův výstup nemůžu předčít, ale i tak bych byl rád, kdybyste mě nechali pronést pár slov. Váš kraj se mi vesměs líbí, i přestože jsem zabil tu holku, která byla odtud. Fakt super místo na dovolenou a jídlo od vás je taky na jedničku. Na mě je tu ale asi až moc dusno a to nejen kvůli Seattonovi. Možná by nebylo na škodu se k tomu trochu vyjádřit... Fakt ho nemám rád, ale když vidím, jak trpí kvůli své sestře, přijde mi to i trochu sladký. Určitě je vám ale jasné, že jeho slova nemůžete brát vážně. Milý Jason je teď tak trošku mimo, tak mu snad pomůže jeho osobní psychiatr. Musíme doufat v to nejlepší! To bych měli... Dál. Kromě něj ve vašem kraji vůbec nejsou špatní vítězové. Malinko se znám s Lily. Doutzen působí docela sympaticky a Theo, který tu už taky stihl pronést nějaký ten kratší proslov, je sice lehce podivínský, ale já osobně proti tomu klukovi nic nemám. Takže jen tak dál Čtyřko, vedete si vážně dobře. Jen to s těmi vítězstvími moc nepřehánějte, jo? Hezkou dobrou noc. +2


Theodor Finnigan: Brej den, Trojko. Asi jste předpokládali, že se tu vůbec neobjevím. Já jsem si to taky myslel. Nejdřív začnu s Elle. Upřímně jsem ztratil naději na vítězství, jakmile jsem zahlédl zasnoubení Damiena s ní při rozhovoru. Byla to silná soupeřka, ale i tak. Každý musí něco dělat, aby mohl dosáhnout vítězství a to já také udělal. David s ním jsem byl ve finále a ani si nepamatuji, co se přesně událo. Finále bylo zmatené. Kdyby se jim aspoň podařilo mne zabít, myslím si, že by teď na mém místě stál. Nechci tu tlachat jen o svých protivnících z vašeho kraje, stejně o tom nechcete slyšet, hm? Vždy jste měli slušné šance na vítězství a nadále je máte. Užuž jste se vlastně k vítězství málem dostali, pokud si dobře vzpomínám… No, je mi zcela jedno, jestli jste pořád na mě naštvaní, ale stejně váš hněv bude k ničemu. Tak snad příště. +2

Olga Campbell: Jsem ráda i tady v Trojce, i když kde teď jsem, to vím jenom díky své spojce, nicméně nevadí, poslední hry a vaši splátci jsou teď prvořadí. Jenom trošku si je pamatuju, v aréně je to jenom "cha, teď tě zlikviduju", na vozech byli ti dva malí roztomilí, ale kdo by nečekal, že se hned nevysílí, no a můj první vražedný čin, kdyby se tam býval zjevil džin, co by mi pověděl, i když pozdě bycha honiti, je to zpátky mnoho neděl, že patří k tomuhle místu, asi bych ho jenom nakopla do zadku, turistu. Mám tenhle kraj vážně ráda, v aréně mu chybí už jenom nadvláda, vždyť jste taky prvočíslo, tak prostě vyhrajte, aby to hvízdlo, nebojte se mezi nejlepší kraje začlenit, už teď bych si vás nepřála podcenit. +3


Theodor Finnigan: Ahoj, Dvojko. Ve hrách jsem se znal s jednou vaší splátkyní a mám na mysli Cleow. Kupodivu překvapivé, že? I přestože už tu není mezi námi stále není pozdě, abych ji poděkoval. Poděkoval ji, že nás s Xanderem přijala jako své spojence. Upřímně doufám, že jsem ji s tím neobtěžoval… Překvapilo mě, že padla dřív, než jsme se dostali do finále s Davidem a Mikaelem. S jejím spolukrajanem jsem se avšak nepoznal. Co se týče vašich vítězů, neměl jsem čas se s nimi pár slov prohodit. No, možná se to brzy změní. Takže to je vše, mějte se. +1

Olga Campbell: No, ahoj, už jsme ve Dvojce, ty bláho. V aréně mi byl tenhle kraj nejbližší, naše dvě čísla nejnižší, bez Leash bych byla naprosto ztracená a s tím, že umřela, ještě pořád nejsem smířená, ale v podstatě jsem se před arénou nikdy neviděly, to naše mentorky nám spojence sháněly, takže tohle neberu jako moc velkou ztrátu, ehm, citovou, což je tedy nejspíš způsobeno mou výchovou, ale je to jasné, alespoň nějaký kámoš z arény nikdy nepohasne. Zbytek splátců odsud jsem neznala, ale přišli mi strašně halabala, prostě nesympatičtí, možná málo sebekritičtí. Jinak jste fajnový kraj, ale to už všichni znaj, jsem tu za ty splátce od nás, co byli ve spiklenetcví s těmi od vás, co si teď užívají vítězovský jas. Pořád jste ale první prvočíslo v řadě, antonymum k vadě, takže si to užijte a všechny trapné splátce v aréně zabijte. +2

Lewis Holbourn: Můj milovaný kraji! Právě díky tomuto místu jsem tím čím jsem, z čehož lze vyvodit, že právě díky tomu jsem se stal vítězem. Takže, eh... Já nevím, vy mě dost pravděpodobně všichni znáte. Myslím i z dob před mými Hrami. Nebo aspoň většina... No, to není důležitý. A musíte uznat, že jsem na vítězství fakt měl. Jsem na náš kraj vůbec hrdý. Jasně, máme ty horší vítěze, a pak ale i ty lepší, ale hádám, že tak to prostě chodí. A pořád bychom na tom mohli být hůř. Takže v tom asi tak nějak pokračujte. Nějaké poměry vítězů v různých krajích mě nezajímají. A i kdybyste nebyli tak dobří jako já a neměli tolik štěstí co já, a měli byste umřít, ujistěte se, že vaše smrt bude alespoň pořádná podívaná, a že se o vás bude mluvit a tím pádem se na vás nezapomene! Brzy se zase uvidíme, klidně se mnou na ulici prohoďte pár slov, ale ne moc, to by pak bylo trapný a otravný. Zatím ahoj! +3


Olga Campbell: Ahoj Jedničko, krátká chvíle na slovíčko, jsme prostě ráda, že jsem vyhrála, je to pěkný pocit, když jsem jedna z mála. Jsme přeci nejlepší, co do počtu vítězů se teď Jednička polepší, máme být na co hrdi, nejsme jako ostatní páprdi, takže, miláčci, buďme pořád tak dokonalí, už nás nikdy nic nezpomalí. +2

Lewis Holbourn: První kraji! Býval bych řekl, že jste jedničky, ale bohužel jste zároveň asi i jedni z největších rivalů mého kraje, takže to bohužel říct nemůžu, jestli nechci být později doma ukřižován. I přestože se vám s vítězstvími moc nedařilo, vaši splátci jsou dobří a my bychom je nikdy neměli podceňovat. Navíc jste fakt fajn soupeři a bavíte mě. V pětce jsem povídal, že se ještě vrátím k jedné věci... Takže... Tamsin. Tamsin Gold Demittes. Částečně té holce i vděčím za život. Navíc upřímně, kdo z vás by ji nechtěl za spojenkyni, co? *Když si vzpomenu na její přednosti... I přestože mě fakt naštvala a nebýt mé dokonalé sebekontroly, zabil bych ji už tenkrát, byla skvěle vycvičená a já jsem rád, že jsem se nespojil se svojí spolukrajankou. Dost jsem jí ale ublížil kvůli těm žabičkám. Nemůžu říct, že toho lituju, ale kdybych se měl rozhodovat, samozřejmě by musela v můj prospěch zemřít. Takhle určitě smýšlí i vaši splátci, proto mě snad pochopíte a uvěříte mi, že jinak jsem proti ní skoro nic neměl. Budu se těšit na naše další soupeření, my nepolevíme a doufám, že ani vy ne, a tak se z dalších Her stane parádní podívaná! +3

other worlds

stranger2s.jpg