Monday, August 18, 2014

119th Annual HG - Rozhovory


*Rožnou se světla a ona už tam stojí v dlouhých šatech s předním výkrojem, vlasy učesané do vln, na tváři úsměv* Dámy a pánové, vítám vás na letošních rozhovorech se splátci pro 119. ročník hladových her! Jako první se nám představí rozkošná Maddison Madelyn Moyles, páni to je ale M!
*Vyběhne na pódium a nadšeně zamává kapitolanům, dokonce pošle i vzdušný polibek.* Zdravím Kapitole! *Zakřičí a následně se pohodlně usadí do křesla.* Ano, moji rodiče mají podivný smysl pro humor. *Zasměje se poznámce o jejím jméně a ladně přehodí nožku přes nožku. Žádná nervozita z ní cítit není, jako by se pro tuto chvíli narodila.*

*Zářivě se na dívku naproti ní usměje* Ano, rodiče nás občas dokážou hodně potrápit, zvláště když si umanou něco co nám se nelíbí. Tahle chvíle je však o tobě. *zasměje se* Co by jsi použila jako zbraň proti dravé velrybě zkřížené s medvědem?
*Trochu nevěřícně vyvalí oči, jestli se ta ženská zbláznila, nebo to myslí vážně, ale nakonec se rozhoupá k odpovědi.* Záleží jestli by mohla být jen ve vodě nebo i na souši. Já osobně bych se k takové obludě nerada přibližovala, to bych nechala jiným, proto bych šáhla po kuši. Ale kdyby byla ve vodě tak po trojzubci, to by mohlo být účinné. Každopádně zase tak kreativní by tvůrci nemuseli být. *Zasměje se. Najednou se zdá trochu nervóznější. To z pomyšlení, že by v aréně opravdu něco takového bylo.*

No ano, tvůrci jsou hodně tvořivý a dokáží vymyslet naprosto šílené věci. Například arénu ze sladkostí nebo minule to byla aréna s pravěkými dinosaury. *usměje se* Pověz nám, které z arén by jsi ty dala přednost, něčemu přirozenějšímu nebo naopak co nejvíce neznámý terén, který by měl být férový pro všechny kraje?
Mě by vyhovovala aréna města. Bylo by parádní moct vykrádat, popelnice, domy a tak. Ale zombie bych docela oželela. *Usměje se nad tou představou.* Přírodní arény moc nemusím, přijdou mi strašně neoriginální, všechny na chlup stejné. Na druhou stranu něco úplně nové by bylo super sledovat, ale jakožto splátce mě tato možnost neláká. Máte pak problémy nejen s dotěrnými splátci, kteří si myslí, že na vás mají, ale i se samotnou arénou. Ale nechám to na tvůrcích, snad mě příjemně překvapí. *Zakončí svou myšlenku úsměvem.*

Zajisté nás všechny překvapí nějakou bombou, snad jen ne doslova *ušklíbne se a potom zase s úsměvem shlédne Mad* Nabízí se poslední otázka našeho malého rozhovoru. Všichni už by jistě očekávali ženskou vítězku. A prvních kraj jich má také hodně. Čím si myslíš, že to je, že zrovna váš kraj má vítěze více v řadě dívek než chlapců?
Protože chlapy jsou v tomhle neschopní? *Zeptá se a následně rozesměje.* Ne, to byl vtip samozřejmě. Čtyřka má zase více chlapů, takže tohle se opravdu říct nedá. Já myslím, že to je o štěstí a schopnostech. Vyhrávají buď opravdu schopní lidé, nebo ti, co mají opravdové štěstí. *Trochu si povzdechne. Jistě, že tím myslí neprofíky.* Hold ve všech těch hrách, co vyhrál náš kraj, byli ti nejschopnější oni. A třeba budu i já. *Drze se usměje, protože v podstatě všem oznamuje, že hodlá vyhrát. A taky že vyhraje!*

Děkuji za milý rozhovor *usměje se na ni a rychle ji šoupne pryč z pódia*
Jak se stavíš k tomu že někdo jako ty se má jít utkat do arény s hromadou lidí, kteří v podstatě nic neumí?
Nestavím se k tomu nijak. Nevím, co moji soupeři předvedli na soukromých vystoupeních, ale když i já mám jen tak málo bodů, zase tak mizerní být nemůžou. Ale stačí, aby byla aréna, co mi zkrátka nebude vyhovovat a rázem se profíci napůl můžou stát oni. *Pokrčí rameny a nadechne se pro další odpověď.* Samozřejmě budu mít nějakou tu výhodu, takže věřím, že moje cesta k vítězství bude snadnější *Jeho rty se roztáhnou do zářivého žraločího úsměvu. Má snad štěstí a nebo smůlu, že dneska na něj připadla tahle jeho "nálada"?*

Na soukromkách jsi ale moc nezazářil. Co myslíš, na čí straně je tu vina?
Nevím, čí je to vina. Předvedl jsem to, co jsem mohl, ale prostě jsem se asi tvůrcům netrefil do vkusu. A nebo to někdo přede mnou už předvedl lépe. *Podezřívavě zamhouří oči a přejede očima po divácích.* Ale vlastně když nad tím tak uvažuju, nemůže snad být už nic, co by splátci nepředvedli.

Dlouhou dobu se vám nedařilo, nemyslíš si že je nyní čas i na mužského splátce, který by to všechno vyhrál?
Tak minulé hry vyhrál profík, předminulý ročník dokonce moje krajanka. Takže jsem s aktivitou profesionálních krajů spokojený. Ale samozřejmě bych dál pokračoval ve vítězství a dal tak něco jako hattrick. *Vážně přikývne hlavou a naprosto smete svou mimiku ze tváře. Protože na povrch se dere jeho krutější část, která si také žádá slovo. Tady s tím nemůže nijak bojovat, takže nekontrolovatelně zařve.* Protože já je zabiju všechny!! *A s tím prchá z pódia.*
  • 2. Xéfolia Arcontwe
  • BODY = rozhovor: 7/10 - oblečení: 8/10 || Designer: Cadence Lexie Joslyn
*Když už se konečně dostává na řadu, vyleze zpoza rohu a dojde k moderátorce.*

Jsi týmový hráč nebo raději spoléháš jenom sama na sebe?
*Nad touhle otázko chvíli popřemýšlí, takže tam sedí zatím jen zticha a vypadá dost zamyšleně.* Jak se to veme. Já hlavně mám radši samotu. Nikdy mi to s jinými lidmi nešlo, prostě se nechtěli bavit a nebo já s nimi. A v aréně? Tak to se snad ani nebudu pokoušet navázat s někým kontakt, stejně se mě pak pokusí zabít, tak proč nebýt rovnou sama. Hlavně mě nebude společník štvát a nebo bude hlučný. *Protočí očima a vyčkává na další otázku. Rukama si klepe o křeslo, hlavně, aby to měla za sebou.*

Která část ti na hrách přijde ta nejzábavnější?
*Zase přemýšlí nějakou tu sekundu, než zase promluví.* Nevím, možná to bude úvodní masakr? Všichni se tam tak shromáždí a pak se povraždí, ale co je zábavné... to nejzábavnější je, když všichni utečou. *Zasměje se.* Ani si pro nic nechodí k rohu, prostě utíkají, ale brát jim to nebudu.

Co by jsi ocenila kdyby se objevilo v aréně?
Hmm, mě je to jedno. Protože já opravdu nejsem vybíravý člověk a snad si zvyknu na vše, ale bylo by fajn, ale určitě by mi nevadilo, kdyby se tam pro mě objevil nějaký ten štít. To bych byla opravdu nadšená. *Mile se pousměje a podívá se hezky do publika. Poté už všechno tohle končí a ona je ráda, takže se zvedá a svižně odchází pryč. Jen párkrát ještě zamává, usměje se, ale tak, aby to nebylo přehnané.*
  • 3. Avery Nereng
  • BODY = rozhovor: 5/10 - oblečení: 0/10 || Designer: Nikdo
A nyní je zde Avery Nereng z 3. kraje, která se nám jistě chystá povědět něco zajímavého *usměje se na ni*
*uslyší své jméno a vykročí na pódium. koukne se do publika, ale kvůli reflektorům, je skoro nevidí. zato slyší jejich potlesky a výkřiky. otočí se k moderátorce a pomalu k ní jde, snaží se i usmívat a usadí se do křesla*

Ahojky *pozdraví ji a usměje se* Tak, Avery, pověz nám, na přehlídce byl váš kostým opravdu úžasný. 3. kraj je znám svojí úžasnou schopností vytvářet nejrůznější moderní udělátka, ale pověz nám ty sama, troufla by jsi si na sestrojení takového robota za jakého jste byli převlečení?
Ahoj *řekne a kouká se do publika a přitom poslouchá její otázku. potom se otočí zpět na ni* ano náš kraj je v tomhle úžasný *usměje se* já už jako malá si vyráběla hračky. nic velkýho malý pohybující se panáček, ale teď jsem se snažila dělat větší věci a ten kostým mě přivedl na nový nápad *řekne* jestli se dostanu z arény živá, první co udělám je, že postavím robota v lidské velikosti *zatváří se blaženě nad tou představou*

Tak to by bylo naprosto úchvatné! *zvolá a zatleská rukama* Což mi připomíná arénu, ve které byli všichni splátci navlečení do robotích obleků a létali vesmírem. Jestli mám pravdu, právě taková aréna by se ti asi líbila nejvíce co?
*usměje se a přikývne* to ano. Bohužel tvůrci se neopakují, ale mohli by udělat něco podobného, to by mi pomohlo nemyslet na to, že tam je možnost že umřu. *řekne* taky by mi to připomínalo můj kraj. taková aréna by byla skvělé místo pro smrt nebo vítězství *řekne a koukne do publika a pak zas na moderátorku a usměje se*

Ale, nebuďme hnedka tak negativní, nikdo přeci není určený k tomu aby zemřel *opatrně se uchechtne aby to nebylo moc vidět, spíše tak pro diváky* Tak ,a teď poslední otázka. Určitě tě někdy napadl nějaký vynález. Dokázala by jsi nám popsat nějaký vynález který se ti zdá prozatím nejzdařilejší?
Nevydařenější? no rozhodně mám jeden oblíbený, který nám doma velice pomáhá s domácností. máme u domečku zahrádku a někdy tam jsou krtci. udělala jsem něco jako miny, ale menší a rozeznáte člověka od krtka, takže když je poblíž krtek, tak ho to odstřelí, ale kytky zůstanou nepoškozené. *usměje se, protože si vzpomene jak doma sledovala ty krtky*

Tak to je rozhodně opravdu hodně užitečné *usměje se na ni a potom zatleská* Bohužel náš čas je u konce.
  • 4. Chelsea Leightonová
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 8/10 || Designer: Neznámý (sama hráčka)
A já zde chci přivítat další dívku, tentokrát ze 4. kraje a tou je Chelsea Leightonová!
*Se zářivým úsměvem nakluše na pódium, cestou nadšeně mává všem těm super divným lidem, kteří se na ně přišli podívat, až se konečně dostane ke křeslům a moderátorce. Přivítá se s ní a usadí se do svého křesla.*

*Zářivě se na ni usměje* Vítám tě mezi námi *přijme ji na pódium* Tak abychom nezdržovali, vrhneme se na to. Všechny jistě zajímá jedna věc, a to je incident při přehlídce. Co tě vedlo k útoku tou rybou?
Mhhm.. *Zamyslí se. Proč to vlastně udělala? Prostě jí to v tu chvíli přišlo jako super nápad, proto.* Ani nevím.. *Zazubí se a pokrčí rameny.* Osmička byla prostě tak krásně na ráně a já s ní mám tak trošku nevyřízené účty, takže se mi asi nechtělo čekat až do Arény.. *Poučí je o své nenávisti a podstatně drsnějším tónem dodá.* Každopádně v Aréně po nich určitě půjdu s něčím.. eh, nebezpečnějším, než je ryba.. *Povytáhne koutky rtů do úsměvu.*

Tak to se máme rozhodně na co těšit *ušklíbne se* Teď něco z dalšího soudku. Jaké zvíře považuješ za to nejroztomilejší?
*Zmateně zamrká. Tyhle otázky jsou všechny hrozně weird.* No, já moc času se zvířaty netrávím a většinou je potkám až na talíři, ale nehorázně rozkošní jsou určitě delfíni.. *Usměje se a pokýve hlavou, jako by sama sobě odsouhlasovala, co říká.* Oni jsou vážně strašně roztomilí, jak vždycky skáčou vedle lodi a dělaj ty divný zvuky.. *Chjo, tohle vyvolává vzpomínky, takže se jí na tváři na chviličku usadí něco jako nostalgický úsměv. Jenomže pak si uvědomí, kde je a co dělá, takže nepatrně potřese hlavou, aby si ji pročistila od nežádaných myšlenek a stále s drobným úsměvem čeká na další otázku.*

*Ráda mate lidi* No ,tak už poslední otázku aby jsi si mohla jít ty delfíny pustit na holovizi. Co je nejlepšího na tom bydlet ve 4. kraji?
Nejlepšího? *Zopakuje po moderátorce a na chviličku se zamyslí.* Těžko říct. Ona je celá Čtyřka strašně boží a úžasná. Teda, uznávám, že to má jednu nebo dvě chybičky, třeba to, že je tam všechno cítit jako ryby.. *Ušklíbne se. Eh, fajn, teď udělala reklamu nejhorším věcem v kraji, tak by mohla říct i něco dobrého, hm.* Ale všechno to dokonale kompenzuje moře - no není super moct si kdykoliv jít zaplavat nebo zarybařit? Nebo třeba jenom koukat na moře, to člověku vždycky dodá novou energii do života.. *Vysvětluje rychle.*

Tak to musí býr určitě nádhera *usměje se na ni* Ale teď je čas na změnu. Děkuji za rozhovor *mrkne na ni*
Další by zde měla přijít sličná Destiny Sonia Calloway.
*Akonáhle začuje svoje meno, spraví posledné úpravy a už si to drobčí smerom k Perrie, pričom sa na ňu aj na publikum žiarivo usmieva. Usadí sa na kresielka so svojou maličkosťou a ešte raz sa pozrie sa publikum, ktoré ju neskutočne uchvátilo, keďže nikdy by ju nenapadlo, že obyvatelia Sídla sú tak zainteresovaní do Hier, teda skorej do ich príprav.*Zdravím.* Pozdraví možno až príliš odmerane a čaká, čo na ňu Perrie vybalí.*

Tak se na to vrhneme *prokřupe si prsty a nakloní se blíže k Destiny* Mladé sličné dívky mají vždycky plno nápadníků, tak se netvař jako kdyby to nebyla i tvá věc. Máš tam u vás někoho šťastného kdo se těší až mu domů doneseš sebe a výhru?
*Snaží sa udržať úsmev, ktorý je stále až príliš odmeraný.* Mno, musím uznať, že nie. Možno nejakých tých tajných, ale inak nie. Žiadny, ktorý by mi to povedal do očí. Výnimka však potvrdzuje pravidlo.* Protirečí jej, keďže akosi nemala čas na lásku.* Ale mám bratov a matku, ktorý by tomu určite boli radi.* Usmeje sa o čosi úprimnejšie a položí si ruky do lona.*

Oh ano, rodina je vždycky na prvním místě. Což mě přivádí na myšlenku že příští hry zde budou opět Pentagames. Co by jsi ty, kdyby jsi byla tvůrce, vymyslela za specialitu ? Například rodinné hry kdy by šli do her pouze bratři a sestry či něco jiného?
*Mierne prikývne, no pri ďalšej otázke nemá najprv, čo povedať.* Dobrý nápad.* Vysúka zo seba, aj keď to považuje za trocha kruté.* Možno aj niekto v rodinnom kontakte napríklad... s víťazmi či už padlými vyvolenými.* Vysloví svoju myšlienku, ktorá ju práve napadla, hoc je dosť krutá.* Ale verím, že tvorcovia vymyslia niečo úžasné.

Ano, to by mohla být hodně velká zábava *zasměje se, přeci jenom ona by tohle viděla ráda* Ale zpět k aréně. Každé hry se objeví mutové. Někteří jsou přizpůsobeni realitě, jiní se podobají tvorům z dávných mýtů. Který typ mutů upřednostňuješ ty a proč?
*Pozorne počúva, aby náhodou niečo neprepočula.* Skorej tých z mýtov, keďže tí sa dajú vidieť len v aréne, ku príkladu dinosauri v minulých Hrách, no myslím si, že by som tento typ mutov radšej len videla. Keby som sa mala s nejakým z nich stretnúť, volila by som tých, ktorý si podľa zvierat, keďže u nich vieme ako sa približne správajú.

Tak to by bylo od tebe všechno *usměje se na ni a na pódium už si pohádní další lidi*
Letos jsou vystoupení velmi chabě hodnocená, myslíš si že jsou porotci až moc přísní?
Nevím, co předvedli ostatní, ale já se svým vystoupením spokojený moc nebyl, takže ta hranice tři až čtyř bodů tak odpovídá mým schopnostem. Každopádně to letos vypadá na dost vyrovnané hry, takže se i vlastně těším a hlavně jsem zvědavý na arénu. Už se nemůžu dočkat zítřka.

Komu jsi obvykle přával více na výhru, chlapci nebo dívce?
Je mi to úplně jedno, kdo to vyhraje. Necítím nenávist proti opačnému pohlaví ani proti jiným krajům. Byl bych rád kdyby vyhrál někdo z pátého kraje, někdo z mých přátel, místo profesionálních krajů, kde mezi přáteli panuje stejně ve většině případech jen obrovská nevraživost a soupeřivost, možná by se to jako přátelství ani nedalo nazývat. *Domluví svojí možná trochu složitě předvedenou řeč, ale rázem cítí lepší pocit, že se konečně vymluvil, když s nikým z ostatních splátců neprohodil ani slovo.*

Která část dne je tvoje nejoblíbenější?
Asi ráno. Když vstanu, dám si malou snídani a mohu si naplánovat skvělé činnosti na celý den. Ale mám rád i večer, kdy odcházím většinou spokojený se svou prací do postele a v noci se mi v hlavě rodí ty největší nápady, které vůbec můžu mít. I když je většinou stejně vůbec nezrealizuji. *Smutně si povzdechne a s tímhle posledním slovem odejde.*
  • 7. Ty Woodsen
  • BODY = rozhovor: 9/10 - oblečení: 6/10 || Designer: Cadence Lexie Joslyn
Vrátil by jsi se raději domů nebo jsi zůstal v Kapitolu?
*Zasměje se tomu, fakt nejdementnější otázka století, je to i vidět ve tváři, jestli si s tou otázkou nedělá srandu.* Určitě bych byl tady... ne, dělám si srandu. Byl bych doma. Tam není tolik lidí. Jako sorry, ale tady je to sice všechno krásný, máte tu všechno, ale doma je doma. Taky by jste nechtěli asi být v mém kraji, takže já bych byl určitě raději v sedmičce. *Trochu se ušklíbne, ale pokouší se z toho vytvořit jakýsi normální úsměv, který se moc nepovedl.*

Váš kraj je známý hlavně těžbou dřeva. Děláte tam taky něco jiného?
Samozřejmě, hlavně papíry. Ty jsou fajn, určitě jsme potřebný kraj. Věřím tomu. *Kývne si sobě na souhlas.* No, v podstatě tam děláme všechno ze dřeva. Jinak by jste neměli stoly, pokud je zrovna nemáte z jiných materiálů a určitě by jste neměli papíry a to pak by nebyl ten váš slavný Capitol Times, co jsem si endávno četl v patře.

Kdyby to mohl být opravdu kdokoliv, koho by jsi si teď vybral za svého spojence?
Kdyby to byl někdo? Kdokoliv? Hmm... *Podívá se na reflektory a přitom se správně rozmýšlí co a jak.* Hele, byl by to prezident Snow. Já myslím, že to byl kabrňák největšího levelu. *Usměje se.* Ano, klidně mě můžete nenávidět nebo obdivovat, ale fakt bych si vybral prezidenta nebo i prezidentku? Třeba bude taky fajn. *Mrkne do kamery. Poté už se mu žádné otázky nedostalo, tak se zvedl a dopajdal do backstage.*
  • 8. Nicolas Frane
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 6/10 || Designer: Jeanette Claude
  • 9. Duncan Zipp
  • BODY = rozhovor: 5/10 - oblečení: 7/10 || Designer: Cadence Lexie Joslyn
Při soukromých vystoupení jsi dosáhl velmi uspokojivého průměru. Jak se k tomu stavíš ty?
Řekl bych, že jsem s tím celkem spokojený. Určitě by mi nevadilo, kdybych dopadlo o něco líp, ale vždyť tyto hodnocení stejně nic neříkají. Kdybych měl nejlepší, určitě bych byl v profíkovském hledáčku a takhle to mám tak akorát. *vycení zuby a podívá se na moderátorku. Zatím čeká na další otázku, protože už toho asi moc neřekne.*

Odhaduješ podle výsledků svoji konkurenci za silnou nebo naopak slabší?
Konkurence velká tam určitě bude, nebudu si zatím dělat žádný obrázek, ale vypadá to, že jsme na tom skoro všichni podobně a nebo neměli profíci svůj den. *Pokrčí ramenama.* Doufám jen, že aspoň to dotáhnu dál.

Je zde něco, něco tajemného, co by jsi nám o sobě mohl povědět?
Uff, něco tajemnýho o mně? O tom vůbec nevím. *Zasměje se* Já bych vám o tom řekl tolik, ale na to 5 minut nestačí a nemyslím si, že by to bylo tajemný. *Neví, co by na tu otázku odpověděl, ale na něco se zmohl, tak to odflákl, aby něco řekl.*
Dojde si na pódium, pořád příšerně okousané rty kryje aspoň rtěnka, ruce se jí klepou nervozitou. Mysl se jí rozpadá na maličké střípky...Sedne si do křesílka, nohu přehodí přes nohu a nervózně si s ní koklepává*

Co tě tehdy vedlo k útěku na zakázané místo, přesněji na koleje? Že by nějaká tajná láska?
*Trochu nechápavě ji propíchne pohledem a pak se stejně podívá i do publika /To vědí všechno?! I tohle?!/ Nervózně se usměje* jo, tohle už je dávno...*kývne hlavou* šla jsem se projít...a ne poprvé, chodila jsem tam pekelně dlouho a když jsem byla sama, nikdy na mě nepřišli, takže mírotvorci by si měli dávat na tohle území větší pozor....*Trochu jí zrudnou bledé tváře* a jo byla jsem tam s klukem..*usměje se a prsty zaryje do opěradla křesílka* byl ze čtyřky...ale už je mrtvý*hlasitě polkne, sice si nepamatuje jeho jméno, ale to je fuk.* Ale mám od té doby krásná záda!!*trochu šíleně se zasměje, otočí se k publiku zády a stáhne si šaty, tak aby byli vidět hnusné hluboké šrámy s úžasnou nachovou barvou v bledé kůži. Pak si zase natáhne vršek šatů a sedne.*

Jaká je tvoje nejoblíbenější část roku?
*Trochu se jí rozzáří oči* samozřejmě, že léto!*zazubí se* nemusíte se moc oblékat, stačí, když si vezmete kraťasy a tílko a můžete být celý den venku, taky je oproti zimně dostatek jídla, můžu častěji jezdit na koních, je to celé jedno hezké šťastné období plné smíchu, je mi trochu líto, že tohle je mé poslední. Ale aspoň nebudu otravovat každý den na jízdárně.... Možná budou ostatní rádi.*pokrčí rameny a zazubí se do kamery.* Jen se koukejte, hajzlové, jsem v Capitolu a směju se na vás!!!*hystericky se zasměje a obrátí se k Perrie*

Co by jsi teď vzkázala své rodině a svému kraji? Něco motivujicího předpokládám.
no...*s tímhle nepočítala, ťukání její nohy o podlahu se zrychluje a je hlasitější, neví, co říct.* Myslím, že při rozloučení před vlakem jsme si toho nestihli moc říct, protože jsem byla na dně a nemohla ani mluvit, ale teď mám pocit, že zešílím! Mami, co by jsi mi řekla teď? Chtěla bych to vědět, zajímalo by mě, co by jsi mi poradila! Řekla by si zase, že se mám uklidnit, že se chovám jako blázen? Jenže si musíš uvědomit, že já jsem blázen! Jsem! A všechno to skončí, protože umřu! zítra už můžu bejt mrtvá! Nesnáším vás všechny! Shnijte si v tý hnusný desítce....*no pak na nic nečeká, prostě zvedne svou dokolanou osůbku z křesílka a naštvaně odejde.
  • 11. Alexia Rosenbring
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 9/10 || Designer: Jeanette Claude
*s medovým úsměvem svou unicornskou chůzí dokvačí ke křesílku a sedne si* no teda...to se mmu zadečku moc líbí...*spokojeně se na něj zavrtí. Samozřejmě nezapomene přidat svůj přízvuk, ze kterého homosexualita přímo srší*

Fakt cool sestřih. Vlastní výroba nebo tam u vás máte nějakýho jednorukýho kadeřníka?
*Zasměje se, možná se směje až moc dlouho* ale prosím tě, ty trdlo! buhahahaaa nepoznáš dílo mistra? Samozřejmě, že já!* znovu se směje* a co ty máš na hlavě za parádní žůžovou?* vyvalí na ní oči jako dva golfový míčky* Dívej jak k sobě úžasně ladíme!! Jako dvojčata!* mává na ní svým růžovým tričkem.* Prostě je to tu úžasný!!!! Normálně si tu můžete oblíct jako barvu chcete a nikdo o vás nikde neřve že jste buzna!!!*přehodí si nožku přes nožku a šarmantně si sundá sluneční brýle z nosu.*

Uhm, ukázal jsi se vůbec na soukromých představeních nebo máš jiný důvod proč je tvé skóre nula?
LOLíček!*zahihňá se jako vymaštěná třináctka* já jsem tam vážně jít chtěl....ale no...tak za prvé, já se vám přiznám, ale pšššt!*přiloží si prst ke rtům a zapšští* já jsem vlastně vůbec nevěděl, co bych tam předvedl! Nejsem žádný bojovník, upřímně řečeno mi bude stačit, když si sáhnu na zadek toho úžasného profíka z jedničky! Je prostě boží!!*zasněně se usměje do kamary*takže achojky kámo! Zdravím tě!!!* zazubí se tam, jakoby se zubil na onoho profíka...*

Které počasí máš nejraději?
Hmmm... musí být pěkné teplo, aby mi nesplyhly vlásky...*zazubí se* pak se ještě párkrát ukloní, hodí své sexy brýlky do publika a jde buznit jinam*
  • 12. Samey Johnsonová
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 8/10 || Designer: Valerie Esme Flores
  • 12. Theo Oliveries
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 8/10 || Designer: Valerie Esme Flores

other worlds

stranger2s.jpg