Saturday, January 14, 2017

Victor's Soiree



VÍTĚZOVÉ LETOŠNÍHO TURNÉ

  • Charles Regnard | Hodnocení: 7 | Proslov: 3 | Design: Ilias F. Himerson
  • Popis: žádný
*Pohlédne první k náhodným lidem, poté zabloudí pohledem k některým vítězům, co stihne vyhledat.* Jsem rád, že tu dnes před vámi stojím jako nový vítěz 130tých Hladových her a že mi byla dopřána druhá šance. Věřte mi, když říkám, že jsem nevěřil že tu budu stát. Ale jsem tady. *Rukou ukáže po celém tomhle místě a očima si to prohlédne ještě jednou a pozorněji.* A za to nikdy nebudu moct vyjádřit své veškeré díky, nejenom mým nejbližším, ale i všem, co tu vždycky byli a věřili. *Polkne jakoby vzduch, podívá se na své ruce, co má přiložené chvíli u mikrofonu, potom mu sklouznou podél těla až za záda.* Je šílené, že jsem začal ve Čtvrtém kraji v prostém domku nedaleko od moře. *Usměje se a dá hlavu do boku.* A pak jsem byl v té šílené aréně, co působila jako realita. *Poví trochu mysteriózně, možná aby to panovalo k večírku.* Ale víte na čem skutečně záleželo? *Chvíli nad tím sám uvažuje...* Na mé sestře. Slíbil jsem jí, že se budu snažit kvůli ní, ale byl tu někdo, v koho jsem věřil víc než v sám sebe. *Řekne zcela upřímně, pohledem jako by tu dívku chtěl vyhledat.* V Lanette. *Chvíli ponechá to jméno proudit ve vzduchu.* Pořád cítím vůči sobě vinu a nevím, jestli si to budu někdy schopen odpustit. Ale jednou, by nás někdo nebo něco oddělilo. A já budu radši litovat věcí. které jsem neudělal, než těch které jsem udělal. *Řekne víc nahlas a zřetelně, jakoby to byla jediná věc, co chtěl aby všichni slyšeli.* Protože Svět zajímá jenom to, co od tebe může získat. *Stiskne rty až mu z nich vznikne jedna rovná čára.* Děkuju. Děkuju všem...

  • Wynter Emerson Caelum | Hodnocení: 9 | Proslov: 2 | Design: Bradley Nogard
  • Popis: Podprsenka je řetězově tvořená z krystalů a rhodium, vnitřek je překrytý páskou z kůže, aby se pohodlně nosilo a nedráždilo tak kůži. Tílko a kraťasy jsou vyrobené z hedvábí. Ostatně, co se třpytí jsou filtry našité na látku, jsou hrubší na dotek, ale vnitřek opět překrývá pohodlná látka - pravděpodobně taktéž z hedvábí. Přes ramena má přehozený dlouhý sametový plášť a boty jsou s podobnými filtry jako část kraťasů, akorát s koženým vnitřkem + má průhledný a tlustší podpatek, tudíž by se na něm mělo lépe chodit. Maska je tvořená z důvěryhodné umělé zvířecí lebky, která patří nejspíše nějakému kojotovi. Zvířecí ouška jsou taktéž umělá, ale není součástí lebky, je na nich gumová páska, která je dobře schovaná ve vlasech a dodávají ten vzhled, že jí z hlavy doopravdy trčí uši.
*Sundá si masku, aby lépe viděla na lidi a taky, aby tam nemluvila s lebkou na hlavě. Poté se nahne k mikrofonu.* Tak a jsem tu... zase. *Projede očima celou místnost a zastaví se u Cornelie, která ji odhalila obdiv k ní. Usměje se.* Kapitole, díky! Woohoo, party hard, válíte! *Vyjde z ní.* Máte super jídlo a miluji vaši architekturu. *Prohlásí zcela upřímně.* A přiznám se, že nemám ráda, když si mě někdo kupuje. *Nechává tomu volnou fantazii, ať si to každý doplní o jakém koupi to myslí.* Tak si mě nekupujte, ale když už se tak stane, tak mám ráda dlouhé procházky po pláži, štěňata, super výhled z pokoje, dobrou hudbu a Christiana Rutherforda. Jinak nesnáším růžovou, lanýže, 9. kraj - neberte mě zle, tam je prostě jenom obilí, o lidu já nemluvím. *Nastane kratší pauza, než zase promluví.* A svědivé svetry a divné chování Christiana Rutherforda. *Prozradí svůj krátký profil jak na seznamku a tím to končí. Není moc náročná.* To je vše, takže se s vámi uvidím na pláži. *Lišácky na ně mrkne a oddálí se od mikrofonu.*

OSTATNÍ

  • Cornelie Sang | Hodnocení: 3 | Design: Cornelie Sang
  • Popis: Šaty slečny Sang jsou z jemné látky, mají krvavě rudou barvu. Kolem pasu má široký černý opasek a černou barvu má i spodní sukně. Límec je vyztužený drátem, který ovšem pod látkou není vidět. Ozdoba, která slečně spirálovitě obepíná ruku, je také z čehosi, co připomíná drátek. Páskové boty mají stejnou barvu jako šaty a jsou na poměrně vysokém podpatku. Povinná maska v podobě zvířecí lebky pochází od berana se zakroucenými rohy. Maska je pravděpodobně falešná a naschvál budí starý dojem, jako by tvor zemřel nejméně před padesáti lety. Jako malá dekorace zdobí lebku i malý umělý kvítek.
  • Manfred Cosgrove | Hodnocení: 3 | Design: Cornelie Sang
  • Popis: Oblek pana Cosgrova na první pohled působí jakože mírně nezapadá mezi všechny ty vyšňořené pánské obleky. Tím důvodem je kožená bunda, kterou obvykle nosili vojenští piloti. V teplém kapitolském klima v něm ale může být celkem vedro, neboť je kůže lemována ještě huňatým kožichem, u kterého nejde úplně určit z jakého je zvířete. Pod bundou se ale nachází typická společenská košile, a poznat to lze podle límce, který vykukuje zpoza kožešiny. Snad aby oblek nepůsobil příliš neformálně, tak je doplněna o krvavě rudým motýlkem. Pokud proti panu Cosgrovovi stojíte čelem, můžete si všimnout, že na bundě jsou vpravo dole vyšita slova: "Cosgrove Pride", čitelné to je pouze z větší blízkosti. Kalhoty jsou na rozdíl od svršku plně společenské a mají tmavě šedou barvu. Maska v podobě zvířecí lebky působí velmi staře a ztělesňuje lebku jelena s velkými parohy, které jsou pravděpodobně velmi těžké.

other worlds

stranger2s.jpg