HERNÍ
- Zakázané palné zbraně.
- Spojenectví jsou povolená, ale dosti nevýhodná.
- Úkoly jsou jen na pár stanovištích, nemusí se plnit, ale můžete dostat nápovědu.
- Kromě soupeřů jsou i jiné smrtelné překážky, nachází se vesměs všude.
- Každý má možnost se vzdát, proto budou mít všichni u sebe jednorázovou světlici. Poté pro vás přijedou mírotvorci.
- Všichni dostanou náramek s čidly, které budou na základně snímat vaši pozici, tudíž není možné se jakkoliv ztratit. Kdo by vyšel z cesty, na toho se upozorní přes naslouchátko, které mají všichni k dispozici.
- Nelze nijak vyjít mimo teritorium akce, jelikož jsou hranice v podobné bariéře jako v aréně.
- Vítěz je ten, kdo získá všechny poháry. S velkou pravděpodobností mohou mít poháry 3 odlišné osoby, kvůli tomu se pak mohou uskutečnit gladiátorské boje.
- V každém poháru jsou jiné odměny, získává je ten, který pohár získá. Po gladiátorských bojích dostane absolutní vítěz ještě ultimátní výhru.
- Jestli se stane, že majitel poháru zemře, odměna se přesměruje k zabijákovi dotyčné oběti.
NONRPG
- Celou akci řídí Vypravěč, rozhoduje o zranění a celému osudu postavy, tudíž hrajte pečlivě.
- Vypravěč Vás může dost znepříjemnit cesty, pokud se právě stalo, musíte se snažit vyjít z toho nejlépe, avšak není na vás, zda jste z toho vyvázli či ne. To vše rozhoduje Vypravěč.
- Nemusíte čekat vždy na reakci Vypravěče, hrajte dále, on se ozve později. Mějte na vědomí, že se Vypravěč negeneruje sám a píše ho živá osoba za monitorem, která není nonstop na příjmu.
- To, zda jste splnili úkol, někoho zranili, zabili, něco ulovili nebo vytvořili, taktéž nerozhodujete Vy, ale Vypravěč.
- Vypravěč vám vždy dá na výběr několik cest do cíle, to si vybere vaše postava. Nikdo nezjistí, která je te správná, dokud jeden ze soutěžících nedojde k poháru.
- Je povoleno se o pohár poprat, jakmile se sejde víc lidí. Nemusí to být první, kdo se k poháru dostane.
- Hodnotí se body, které jsou pro postavu zcela neznámé/neviditelné. Hráč si ale může v tabulce zjistit, jak se postavě daří.
- Vypravěč bude občas nabízet výhody za získané body. Ne vždy se tak stane, takže to nepropásněte. Jakmile po Vypravěči s výhodou přijde další, tak to již neplatí.
JMÉNO
|
BODY
|
ZDRAVOTNÍ STATUS
|
2
|
85 %
| |
11
|
70 %
| |
9
|
65 %
| |
8
|
80 %
| |
9
|
85 %
| |
Ezra Donnovan
|
0
|
85 %
|
Gunner Cosgrove
|
2
|
80 %
|
7
|
65 %
| |
8
|
75 %
| |
Omar Wesmyron
|
0
|
85 %
|
6
|
45 %
| |
3
|
85 %
| |
6
|
45 %
|
- První pohár > Sigourney Wesmyron
- Druhý pohár > Brigado Andrijevica
- Třetí pohár > Toriana Mikaelson
- Bonusový čtvrtý pohár > nikdo
- Finalisté > Brigado Andrijevica, Sigourney Wesmyron, Toriana Mikaelson
Boj začal po chvilce, jak se finalisté dostali do gladiátorské arény. Všichni měli z předešlého lovu o poháry již nějaké zranění. Nejhůře na tom byla Toriana se zlomenou nohou, které se nedostalo ošetřovatelské pomoci. Nakonec ale vydržela o něco déle než jediný mužský kandidát Brigado, který se vzdal a nakonec vyvázl živý, jelikož byla prezidentka velmi milosrdná. Boj mezi dívkami poněkud ochable a zdlouhavě pokračoval až se do toho nakonec zamotali tygŕi, kteří byli trochu agresivnější než tvůrci čekali. Obě dívky přišly k vážným úrazum, tudíž se musely boje přerušit a nikdo poslední kolo nevyhrál.