Sunday, July 14, 2013

1st Pentagames - Rozhovory II



Regan: Prosím Přivítejte James Fulbacka! *Tleská* Tak milý Jamesi, parádní vohoz. *Mile se usměje.* Jak se máš? Jak se cítíš a už se těšíš na zítřek?
James: Děkuji *ušklíbne se při zmínce nad jeho oblekem* Cítím se jako rocková hvězda při jednom ze svých interwiew takže fajn *usměje se a zahraje na neviditelnou kytaru* Nevím zda-li se mám těšit nebo brečet. Je to takový ten pocit, buď do toho dáš úplně všechno nebo jsi v prdeli baby a o tom to je. Držet se dál a skočit do rozjetého vlaku je pro slabochy, já si míním ten vlak řídit od úplného začátku do naprostého konce kdy vystoupím jako hvězda *usměje se a pohodí svými vlasy*

Regan: Jak se ti líbí v Kapitolu?
James: Jak bych to popsal ? Tak třeba *vstane a vydá se směrem k publiku* Připomíná mi to upgrade verzi mého domova. *mávne směrem k publiku* Vy jste moje rodina, mí přátelé, učitelé a ti ostatní. Prostě lidi co mě sledují, vidí ale hovno se mnou udělají páč já si stojím za svým *otočí se směrem k Regan* Ty jsi jako Mitchelle, jedna moje kámoška. Jsi milá, usměvavá, ptáš se mě jak se mám ale vlastně ti to může být někde, jen jsi prostě zvědavá a máš trochu toho citu *rukama rozhodí kolem sebe* A všechno to kolem ? To jsou jen kulisy k mému vlastnímu filmu. Říkám mu život a mám ho celkem rád. Ale vypadá to že bude mít nečekaný zvrat takže se vyplatí počkat si až vejde do kina. Můžete ho shlédnout kdykoliv od prvního výstřelu *ukloní se a zase si sedne*

Regan: Jaké zvíře je podle tebe úplně na nic?
James: Papoušek *rozmyslí se* Jediné co z něj člověk získá je pár barevných pírek které si může vesele strčit za klobouk a běhat po městě jako debil. Nebo mu k tomu ucvakne prsty. Já prostě nesnáším papoušky *zatřepe se*
  • 9. WILL SHARP
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 7/10
Regan: Až z 9. kraje k nám přijel Will Sharp. *Tleská mu.* Ráda tě vidím Wille. Tak se tě zeptám, už sis našel nějakého spojence?
Will: *Se stydlivým úsměvem přišel k uvaděčce.* Dobrý den, *podal jí ruku.* Já tedy ne, ale možná si někdo našel jako spojence mě, *zasmál se vlastnímu vtipu, i když zas až tak vtipný zase nebyl.* Nejsem totiž moc zkamaraďovací se typ. Spíš doufám, že na někoho narazím v aréně. Teď tak nějak nasávám informace, abych usoudil, kdo se ke mě bude hodit, nebo ke komu se budu hodit já. *vytáhl obočí až pod vlasy, které mu padaly na čelo a usmál se.* Tak nějak totiž funguju celý život. Nejdřív usoudím, jestli mi to vůbec za to stojí a teprv pak konám. *Pokývl hlavou a vtáhl jeden koutek výš do pokřiveného úsměvu a rozhlédl se.*

Regan: Co si myslíš o letošní aréně s vesmírem, dokázal bys řídit vesmírnou loď?
Will: Jo, letošní aréna mi připadá strašně propracovaná. Nepřipadá mi, že já bych měl natolik fantazie, abych jí dokázal navrhnout. *Nasadil přemýšlivý výraz.* Myslím to vážně, tvůrci i hlavní tvůrkyně si zaslouží potlesk. *naznačil pár tlesknutí, než pokračoval. Vůbec tady neprezentuje sebe, ale jen někoho cizího, aby se ostatním líbil. Říká blbosti. Nikdy v životě by tvůrcům netleskal, jenže i tohle může zvednout popularitu. Ti, co už tu seděli před ním, musí vědět, jaké to je. Sedět a říkat lži jen abyste se někomu líbili. Hnus. Ale je to třeba k přežití.* Upřímně doufám, že vesmírnou loď umím řídit, protože jinak jsem asi v loji, *zasmál se. Tohle je ale pravda.* Asi bych jí řídit dokázal, i když bych se nejdřív musel zorientovat v tom ovládání. A navíc, řídit vesmírnou loď musí být sranda, jen tak si létat, *pokrčil rameny, na znamení, že už dál neví, aby položila další otázku.*

Regan: A teď, co podle tebe bylo dříve? Vejce a nebo slepice?
Will: *Tomuhle se musel zasmát. Otázka zcela netýkající se Her nebo jeho. Takové otázky by bral.* Vlastně si myslím, že ať už to bylo cokoliv z těch dvou, zanechalo nám to výbornou otázku, *usmál se a pak začal přemýšlet. Samozřejmě, že už nad tím přemýšlel. Každý nad tou otázkou už někdy přemýšlel.* V podstatě na to nemám názor, víte. Vlastně to ani není tak závažná otázka, jen má zajímavou pointu a ještě k tomu se na ní nedá odpovědět bez logické odpovědi. *Jeho přemýšlivá hlas se nesl mezi kapitolany. Doufal, že ho chápou.* Postupným procesem se ten tvor tvor proměňoval až na slepici. Každopádně, já osobně doufám, že to bylo vejce, protože vejce mi připadá celkově hezčí než slepice. *zasmál se a koukl na ni.*

Regan: Děkuji ti za tvé názory a snad brzy nashle. *Mrkne na něj, vstane a zase zvedne jeho ruku vzhůru.* To je vše od Willa Sharpa!!
Will: *Na rozloučenou zamával a odešel.*
  • 10. HANNAH RUTH
  • BODY = rozhovor: 0/10 - oblečení: 8/10
  • 12. COAL SAMPRI
  • BODY = rozhovor: 6/10 - oblečení: 8/10
Regan: Jako předposlední přívítejte Coal Sampri až z 12. kraje!! *Zatleská jí, už ani nevstává. Je z toho zvedání a sedání unavená.* Coal. Jak milé jméno. Jaký je to pocit tu být nejmladší?
Coal: *Přichází na pódium a hned si sedá na křeslo. Vrtí se v něm a snaží se najít nějaké pohodlné místo. Je nervózní a stydí se. Moc slov asi neprohodí. Usměje se na všechny a začne.* Já, nejmladší? Já nevím, mám určitě pocit, jako každý jiný před arénou. Stres, klesající sebevědomí a čekajíc na smrt, která pro vás může přijít kdykoliv. Já celkem ráda za to, že budu zavřená v lodi a zabije mě výbuch a nebo cokoli jiného. Myslím to tak, že neumřu nějakou bolestivou smrtí a bude to rychlejší. Nechtěla bych, aby mě někdo odkrouhl.

Regan: Jsi velmi milá holka, aspoň se mi tak zdáš. Dokázala bych někoho zabít?
Coal: Tak to se velmi cení. *Zazubí se.* Myslíte si snad, že malá a milá holka nedokáže zabít člověka? V minulé aréně byla jedna malá a ta se zdála velmi drsná. Myslím, že se jmenovala Agatha. Bylo hrozné, když pak zemřela a to byla jen nějaká blbost. Myslím, že by si to mladší mohl zasloužit vyhrát. *Pokrčí rameny.* Já jsem nikoho nezabila a ani to nedokážu, ale budu se snadžit si myslet, že hraju 3D videohru.

Regan: Co si za poslední dny dělala v Kapitolu? Máš spojence?
Coal: Popravdě jsem se jen schovávala, ani spojence nemám. Nedokážu s někým být a natož si někoho najít. Je to těžké, ale je to tak. *Koukne na ní a mlčí.*

Regan: Přeju ti hodně štěstí! *Mrkne na ní a rozloučí se.*
Coal: Děkuji moc. *Vyskočí z křesla a cupitá pryč.*

other worlds

stranger2s.jpg