Monday, March 04, 2013

1st Victory Tour




9.3. - 20.3.
12. kraj - 1. kraj = (Proslov vítěze, rozhovor s vítězem - pokud se chcete někoho na něco zeptat.)

22.3. || 19:00
Kapitol = Večírek u prezidentky Virtuové (Stylisti můžou navrhovat nějaké šaty a nebo si seženete sami.) - Šaty musejí být elegantní a dlouhé. Můžete i dlouhé sukně.
Kde: Panem → Capitol → Město → Prezidentský dům

BODY ZA ÚČAST
Aaron Szerettet - 1 b
Amanda Square - 1 b
Eliza Taylor - 6 b
Calleigh Lynd - 3 b
Claudette Fairy - 2 b
Clove Mason - 4 b
Doutzen Marine - 3 b
Erica Via Fuego - 1 b
Jason Maddnes - 3 b
Leo Santiago - 1 b
Megan Foxtrit - 1 b
Perrie Litmix - 1 b



Proslov Elizy Taylor v 7. kraji
Milý lide kraje kraje, kolegové a kamarádi, už je to pár let, co jsem se zúčastnila Hladových Her a zvítězila jsem. Připadá mi, jako by to byly roky, ale i tak se mi tato zkušenost navždy vryla do paměti. Chci říct, že je mi ctí tu teď s vámi stát a mluvit k vám, protože dvacet tři dalších splátců v mém ročníku, a další po něm, to samé štěstí nemá a už nikdy mít nebude. Vím, že několik z vás mě nenávidí a ani se tím moc netají, stejně jako někteří mnou ve skrytu duše pohrdají. Moc dobře vím proč. Ale už to nemohu změnit. Ráda bych řekla, že ten šíp nevedla má ruka, ale pohnutka přežití, ale to bych lhala. A tak se dostávám k tomu, co vám chci skutečně sdělit. Moc dobře si pamatuji všechny splátce, kteří šli do arény po mně. Z několika z nich se stali mí dobří přátelé a možná i něco víc. Matt byl neobyčejný kluk, bojovný a nevzdával se. Pral se za to, čemu věřil. Stejně jako Nicole. Byla statečná i ve čtvrtohrách a skvělá kamarádka. Larry... Nebyl výrazný, jako jiní splátci. Byl spíše tišší, ale občas mě až překvapilo, jaké strategie dokázal vytvořit. Všechno si uvědomoval, stejně jako já, ale myslím, že když jsme se v lese rozdělili, ani jeden z nás nevěděl, že to skončí takhle. I když vím, že si většina z vás myslí, že k vám promlouvám jen s předem připravenými slovy, věřte, že každé z nich myslím naprosto upřímně. Neberu na lehkou váhu ztráty rodin, které musely pohřbívat své děti. Věřte, že i mně schází. Patří vám uznání za vaši statečnost. Snad si, alespoň za něco, jednou zasloužím uznání já od vás. A možná odpuštění. *dopoví a odejde od mikrofonu. Je jí fuk, co si o tom kdo myslí. Řekla, co říct chtěla.*

Proslov Doutzen Marine ve 4. kraji
Dobrý den, ahoj! Všem, co jste tady. Jsem ráda, že tu s vámi ještě můžu být, i když možná vy ne. Určitě zde stojí mnoho lidí, co mě nenávidí a možná ne. Říkám si, proč vlastně ještě žiji? Měla jsem jako vždy jen štěstí. Z Čtvrtoher si toho moc nepamatuji. Byla jsem delší dobou mimo a je mi líto, že jsem u toho nebyla, když Sebastien... prostě jsem mu mohla možná pomoct. Moc jsem ho neznala, ale určitě to byl dobrý člověk a hlavně statečný. Myslím, že by byl schopen i vyhrát. Chybí mi, i když jsem ho vůbec neznala. Za pár dní tu opět bude bohužel sklizeň a já vám, jako budoucí trenérka slibuji, že se budu snažit vám to usnadnit a co nejvíce vám pomoct, ale dění v aréně však neovlivním a proto vám přeji všem hodně štěstí a aby vaše jméno nebylo vylosováno, i když vím, že dva z vás to bohužel postihne. *celá nervózní se rozloučí a pomalu odchází.

other worlds

stranger2s.jpg